ibis
Expedia.comUS$ 54
Hotels.comUS$ 54
TraveluroUS$ 60
Beoordeeld op 11 april 2018

Zeer prettig hotel, netjes alles is aanwezig. Aan de rand van Elche en vlakbij de weg naar het vliegveld. Heerlijke douche, goede bedden. Voor een heel leuke prijs. Vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet (€ 8 pp) ook goed. Gratis parkeren voor de deur. 's Avonds hebben wij er 1 maal gegeten maar vonden dat zwaar tegenvallen en hadden dit niet verwacht. Het was absoluut niet lekker. Het eten schijnt voorbereid aan te komen en dan opgewarmd... Jammer want verder is het hotel zo goed. Naar het oude centrum is ongeveer een half uur lopen maar kan ook met de auto en vast ook met openbaar vervoer.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 19 maart 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel voor kort verblijf, dichotomy bij vlieghaven en centrum Elche. Degelijk en vrij uitgebreid ontbijt voor een schappelijke prijs en ook de kamerprijs is, gelet op het geboden comfort, vrij laag. Zelfs de ondergrondse priveparking heeft met 6€ een erg vriendelijke dagprijs !

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 17 juni 2016

Wifi overal fantastisch. Meeste personeel vriendelijk en hulpvaardig. Maar.. de tweede dag bij het ontbijtbuffet kwam de ontbijtdame me vertellen dat ik maar beperkt mocht eten. Ik mocht geen fruit, geen broodbeleg. Eigenlijk alleen broodjes met boter en jam, thee/koffie en sap. Bovendien wilde ze me opnieuw laten betalen terwijl ik de avond ervoor al bij de receptie had betaald! De vorige dag had dezelfde ontbijtdame mij cash laten betalen, kreeg geen betaalbewijs dus wat ze met dat geld heeft gedaan mag je raden.Dit vond plaats op 15 en 16 juni 2016. Op geen enkele site van dit hotel kan ik een klacht indienen dus dan maar zo. Bovendien hield ze me samen met de jongere mannelijke collega voortdurend in de gaten, als ik iets van het buffet ging halen kwam zij of de jongere man steeds kijken wat ik had gepakt. Ik voelde me net een dief! Kom nooit meer terug in dit hotel!

Kamertip: Tweede etage heb je privacy en uitzicht en er is een lift.
Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 10 juni 2016 via mobiele applicatie

Een uitstekende Ibishotel, leuk om de stad te ontdekken of een hotel dichtbij het vliegveld!
We konden onze auto gratis voor het hotel parkeren op vrije parkeerplaatsen. En kregen van de receptioniste toch een andere kamer omdat we niet tegenover de lift wilde slapen.. En dat pakte goed uit want we kregen op de hoogte verdieping een kamer met de heerlijkste bedden ooit. Mooi uitzicht, prachtige ruime douche en echt stil, zonder burengerucht. Vloerbedekking op de grond, dus ook geen schuif van stoelen, wieltjes ed. Een aanrader om dit hotel te kiezen voor de bedden en de rust.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 27 mei 2014

We zijn hier 3 dgn geweest , alles was prima .
Erg vriendelijk personeel.
Goede servcice en mooie badkamer .
Ontbijt was ook overvloedig.
Prijs was ook oké.
Ik kan het aan iedereen aanbevelen.
gr. Jack.

Datum van verblijf: mei 2014