Gratis annuleren tot 17/07/22
travelup.com
Priceline
TravelocityUS$ 81
Beoordeeld op 9 april 2018 via mobiele applicatie

Als je een vroege vlucht hebt en dicht bij de luchthaven wil logeren, dan is dit een prima hotel. Een beetje charmeloos maar kamers zijn in orde, met een restaurant waar je correct eet en een shuttle die je naar de luchthaven brengt.

Datum van verblijf: april 2018
Alejandro M, Director General van Areca Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2018

Beste BVR3080. Heel erg bedankt voor het waarderen van ons hotel op tripadvisor. We hopen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan en we hopen je snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Hotel Areca.

Beoordeeld op 16 oktober 2017

Omdat wij erg vroeg moeste vliegen zijn we 1 dag eerder van Calpe naar Alicante gereisd zodat we ook de huurauto in konden leveren. Daar is Areca Hotel uitermate voor geschikt. Om 5 uur 's morgen komt de pendelbus je ophalen om je bij de luchthaven te brengen voor slecht € 9,-. We hadden een prima en schone kamer en konden er ook een hapje eten. Voor vakantieganger en/of zakenlieden die vroeg op de luchthaven moeten zijn een uitstekend hotel

Kamertip: aan de achterzijde met zicht op de binnenplaats
Datum van verblijf: oktober 2017
Alejandro M, Director General van Areca Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2017

Geschat. Hartelijk bedankt voor zo'n uitstekende beoordeling over ons Hotel Areca. We zijn blij dat we je verwachtingen hebben voldaan en dat we de beste optie waren. Hartelijk dank voor uw aanbeveling aan andere reizigers. Met vriendelijke groet, Hotel Areca.

Beoordeeld op 20 mei 2017 via mobiele applicatie

Als je de volgende dag vroeg moet vliegen is dit hotel je beste keuze! Modern, ruime kamers, wellness en op een boogscheut van de vlieghaven gelegen. (Pendeldienst)
Er is ook een degelijk restaurant maar vooral de exotische tuin is een ware verrassing! Bovendien niet te duur!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 20 november 2016

Ideaal net hotel voor als u laat aan komt op vliegveld Alicante/Elche of als u vroeg vertrekt van hetzelfde vliegveld.
Torrellano is een klein stadje, waarvoor de toerist, werkelijk niets te doen of te zien is.

Kamertip: Wij hebben heerlijk authentiek gegeten in Torrellano bij restaurant La Picaeta de Manolo.
Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 14 november 2016 via mobiele applicatie

Wij zijn hier beland na een misgelopen vlucht. Proper hotelletje op 2-tal km van de luchthaven. Vriendelijke, stijlvolle ontvangst en bediening. Heel lekker gegeten. 4 sterren meer dan waard. Stadje zelf, Torellano, stelt niet echt veel voor. 12-tal km van Alicante en Elche. 18-tal km van de kust.

Datum van verblijf: november 2016