Hotels.com
Beoordeeld op 13 februari 2019 via mobiele applicatie

Voor het eindejaar naar Charleville-Mézières geweest. Leuke stad veel te bezichtigen...hotel was ook netjes, vriendelijk ontvangen. Wel heel kalm in het hotel. Denk eerder een hotel voor zakenlui maar we waren tevreden

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 25 november 2018 via mobiele applicatie

Kamers zijn schoon, ontvangst vriendelijk, ontbijt is ok, voldoende variatie maar helaas van supermarkt kwaliteit. Bedden liggen goed, een hard en zacht kussen dus voor ieder wat wils. Locatie is goed ten opzichte van de binnenstad

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Déborah F, Directeur général van Kyriad Charleville Mezieres, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2018

Dear Kjeldo2016,

Thank you very much for your comment. We hope to see you very soon.

Best regards

Beoordeeld op 3 augustus 2018

Goed : super locatie/eigen afgesloten parkeergelegenheid (7€pn)/gratis WiFi/koffie&theefaciliteiten op kamer (dagelijks aangevuld)/lichtdichte gordijnen/goede matrassen/goed ontbijt/airco/vriendelijk personeel
Minder : geen raamhor

Kamertip: Handiger paatsing toiletrol
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Beoordeeld op 7 december 2016

Een prima hotel, gelegen in het centrum van de stad. Een goed uitvalbasis om te wandelen en te fietsen. We zijn langs de Maas naar Sedan heen en terug gefietst op de mooie jaagpaden langs de rivier. De Place Ducale is echt uniek: mooie gebouwen met arcaden, waaronder vele drank-en eetgelegenheden zijn. Het ontbijt in het hotel was uitgebreider dan wat we in andere Kyriadhotels gewoon waren.

Kamertip: Best een kamer langs de achterkant.
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 12 mei 2016

We zaten hier prima, dicht bij het centrum in een modern uitziend hotel. We hadden een prestige-kamer. Waterkoker, koekjes, thee, koffie en flesje water zijn aanwezig. Dat ziet er gezellig uit.
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt (met uitzondering van de weke en smakeloze stukjes fruit) lekker en volledig (zat bij ons niet in de kamerprijs €10). Fijn dat er een parkeergarage is voor een acceptabele prijs.
De kamers zijn ruim. De bedden iets aan de harde kant. Perfecye gratis wifi!
Maar er is ook wat aan te merken!
Er zijn weinig stopcontacten. Als je een weelderige hebt een je wilt ook nog een telefoon opladen moet de stekker uit de tv!
De badkamer biedt geen ruimte om je spullen, zoals een toilettas, neer te zetten. Die moet in de kamer of in de badkamer op de grond. Daar is dat er geen wc-rolhouder is. De rol staat dus los op de stortbak.
Tip: Ramen dicht en airconditioning aan vanwege de herrie van de straat
De trap van de parkeergarage naar het hotel beetje luguber en donker. Maar je blijkt ook met de lift te kunnen zeggen we later.
Ondanks de aanmerkingen toch zeker een prima plek om een nachtje te slapen.

Datum van verblijf: mei 2016