Volledig restitueerbaar voor zo 31 mrt.
Volledig restitueerbaar voor zo 31 mrt.
Trip.com
Volledig restitueerbaar voor ma 1 apr.
Beoordeeld op 7 december 2016

Een prima hotel, gelegen in het centrum van de stad. Een goed uitvalbasis om te wandelen en te fietsen. We zijn langs de Maas naar Sedan heen en terug gefietst op de mooie jaagpaden langs de rivier. De Place Ducale is echt uniek: mooie gebouwen met arcaden, waaronder vele drank-en eetgelegenheden zijn. Het ontbijt in het hotel was uitgebreider dan wat we in andere Kyriadhotels gewoon waren.

Kamertip: Best een kamer langs de achterkant.
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 12 mei 2016

We zaten hier prima, dicht bij het centrum in een modern uitziend hotel. We hadden een prestige-kamer. Waterkoker, koekjes, thee, koffie en flesje water zijn aanwezig. Dat ziet er gezellig uit.
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt (met uitzondering van de weke en smakeloze stukjes fruit) lekker en volledig (zat bij ons niet in de kamerprijs €10). Fijn dat er een parkeergarage is voor een acceptabele prijs.
De kamers zijn ruim. De bedden iets aan de harde kant. Perfecye gratis wifi!
Maar er is ook wat aan te merken!
Er zijn weinig stopcontacten. Als je een weelderige hebt een je wilt ook nog een telefoon opladen moet de stekker uit de tv!
De badkamer biedt geen ruimte om je spullen, zoals een toilettas, neer te zetten. Die moet in de kamer of in de badkamer op de grond. Daar is dat er geen wc-rolhouder is. De rol staat dus los op de stortbak.
Tip: Ramen dicht en airconditioning aan vanwege de herrie van de straat
De trap van de parkeergarage naar het hotel beetje luguber en donker. Maar je blijkt ook met de lift te kunnen zeggen we later.
Ondanks de aanmerkingen toch zeker een prima plek om een nachtje te slapen.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 3 mei 2016

We waren hier voor twee nachten toen we een fietsweekend hadden langs de maas. Goed ontbijt en zeer gedienstig aan de receptie. Kamers waren goed. Enig minpuntje, op het eerste verdiep is er geen afsluiting met de receptie, dus als er 's nachts mensen luidruchtig binnen komen hoor je dit ook op het eerste verdiep, maar dit is slechts een detail.

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 2 oktober 2014

Dit hotel wordt door onze groep motorijders reeds jaren gebruikt om van uit het centrum van Charleville Mezières de Champagne streek te doorkruisen. Groot voordeel is dat er een ruime ondergrondse parking voor de moto's en dat het volledige stadje te voet kan bezocht worden.
Verder is dit een goed basic hotel zonder toeters en bellen. Voor de liefhebbers is er wel een sauna. Het ontbijt is uitgebreid en verzorgd

Datum van verblijf: september 2014
  • Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 4 augustus 2014

Modern en zeer verzorgd hotel, vriendelijk onthaal maar zeer zakelijk.
Ontbijt biedt een grote variatie aan, van roereikes tot pannenkoeken, heerlijk.
Aan de receptie is er mogelijkheid om gebruik te maken van de bar of leesruimte met grote flatscreen tv.
Gratis wifi was uiteraard een pluspunt.

Kamertip: kamer op de 1ste verdieping aan de achterzijde was zeer rustig, weg van de lift en op 't einde van de gang.
Datum van verblijf: augustus 2014