Beoordeeld op 16 maart 2020

De service is prima en vooral het feit dat de hond zeer welkom is maakt het een fijn hotel.
Zeer goed gelegen aan de snelweg.
Minder is het feit dat er geen waterkokertje met gewone theezakjes op de kamer is, thee uit het koffieapparaat is niet lekker.

Beoordeeld op 10 maart 2020

We hebben in dir hotel een nacht geslapen omdat we een feestje hadden in de buurt van Cuypers.
We zijn ‘s-avond om 10.00 uur nog ingecheckt dit was geen probleem,de kamer was mooi ruim en schoon en de badkamer was prima ruim en schoon met bad en douche.
‘S-morgens weer heerlijk ontbeten kortom prima verzorgt.

Beoordeeld op 9 maart 2020

Hotel is netjes, ruime kamers alleen de badkamer wat gedateerd maar schoon.
Het 3e bed op de kamer was een opklapbedje, voor een volwassene wat minder om te slapen.
Personeel is super vriendelijk, ontbijt heel goed. Wij waren er ter gelegenheid van verjaardagen beide ouders wat helaas 'vergeten' was maar bediening verder was heel goed.

Beoordeeld op 5 maart 2020

Super locatie en vriendelijk personeel.
Kamers waren ruim ,vloerbedekking iets minder voor personen met huismijt allergie,maar geen last van gehad.Wordt dus goed schoon gemaakt.
Onbijt was weer uitstekend.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 2 maart 2020

servicegerichtheid slecht, vriendelijkeheid slecht, slechte communicatie, kamers waren niet meer van deze tijd, het diner was slecht voorbereid waarop wij minimaal 50 minuten moesten wachten. Totaal geen excuses hiervoor. Hadden het vermoeden dat het de jongedame geen enkele moer kon schelen.

Datum van verblijf: februari 2020