Beoordeeld op 23 augustus 2020 via mobiele applicatie

Een leuk klein hotelletje in Borger, ‘hunebedomgeving’. Bij aankomst werden we meteen gastvrij ontvangen door eigenaar Peter. Coronamaatregelen netjes in acht genomen. Na een korte rondleiding kwamen we in onze kamer. Een mooie kamer met alle gemakken van dien. Heerlijke bedden trouwens. Het is hier knus, een beetje oubollig. Dat maakt het juist leuk. De eigenaars wonen zelf in de voorkant van het pand en zijn daarom altijd aanwezig en staan klaar voor je.
Ontbijt was top. Wil je scrambled eggs? Dat kan. Gekookt ei of uitsmijter? Kan ook. En daarnaast het ‘gewone’ beleg, verschillende brokjes, koffie, thee, verse jus en yoghurt met muesli. Erg goed verzorgd.
Op zoek naar een betaalbaar, gezellig en centraal verblijf in Drenthe? Zoek niet verder en reserveer hier. Wij komen zeker een keer terug.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 12 juni 2020

Heerlijke dagen gehad in Drenthe bij De Poffert. Een kleinschalig hotel van alle gemakken voorzien en hele aardige eigenaren. Wij zaten in kamer 2 op de begane grond, mooie kamer met heerlijk bed en fijn zitje.
Koffie en thee mogelijheden op de kamer, in de hal een magnetron en koelkast voor algemeen gebruik.
Buiten is een terras, maar helaas zat het weer niet zo mee, anders hadden we ook heerlijk buiten gezeten.
Op eigen terrein zijn ruime prive parkeerplaatsen.
Alles is super schoon en het ontbijt heerlijk! De corona regels worden heel goed nageleefd. Restaurants en winkels zijn op 5 minuten loopafstand evenals fietsverhuur. In de omgeving kun je prachtig wandelen en fietsen.
Kortom, super leuke dagen gehad in De Poffert, Peter enorm bedankt!!

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 9 januari 2020

Verwacht geen marmeren zuilen, kroonluchters, hoogpolig tapijt of een ontbijtbuffet tafel van 5 meter, maar wat dan wel. De Poffert is een klein hotel met een beperkt aantal kamers. Je wordt persoonlijk welkom geheten door het echtpaar dat de Poffert bestiert. Kamer, met TV ziet er keurig en schoon uit. Bed is prima, goed matras. Kamer heeft een douche. Het ontbijt wordt 's ochtends uitgerserveerd. Ruim voldoende met alles erop en eraan. Eigen perkeerterrein. De Poffert is een uitstekende uitvalbasis voor een meerdaags bezoek aan Borger en omgeving. Ook de prijs is zeer schappelijk. ( € 65,-- p.n. per kamer incl. ontbijt p.p.). Derhalve aan te bevelen en we komen teruig .

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 3 september 2019

Wat een geweldig weekend hebben we gehad bij De Poffert. Vriendelijk ontvangst door de eigenaren Peter en Kirsten. Ze nemen uitgebreid de tijd voor hun gasten. Prachtige ruime kamer, met fantastische bedden, heerlijk ontbijt en op aanvraag van een heerlijk diner genoten. Zeker een aanrader en we komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 16 augustus 2019

Heb deze mensen bij het boeken zelf benaderd, tijdens ons gesprek wist ik direct dat ik hier wilde boeken. Zeer vriendelijke en gastvrije mensen, en maken tijd vrij voor een praatje. Elke dag een heerlijk ontbijt, en ook de kamer was schoon en opgeruimd als we later op de dag weer terug kwamen. Zou, als we weer deze kant op komen, zeker weer bij Peter en Kirsten, bij de Poffert, boeken.

Kamertip: Er zijn twee persoonskamers en we hadden ook een éénpersoonskamer, je kunt ook een extra bed op je kamer erbij laten zetten.
Datum van verblijf: augustus 2019