11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super verblijf voor mijn ventje zijn verjaardag met de broers,zus,schoonbroer en schoonzussen!! De kamers waren top! De gerechten subliem!! Voor Ann en Stef vinden we geen woorden....gastvrij, super kokkin, formidabele gastvrouw en ludieke gastheer...alles klopt compleet!!! Wij kijken al uit naar ons volgend verblijf!

Verbleef: juni 2018, reisde met familie
7 juni 2018 beoordeeld

Fantastisch weekend in La Différence. We hadden de B&B voor ons alleen (4 kamers). Zeer rustige ligging (zalig). Heel mooie locatie en zeer verzorgd. Heel hartelijke ontvangst. Ontbijt en avondeten was super. Mooie streek om te verkennen en goeie tips gekregen.

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
7 mei 2018 beoordeeld

Zalig weekend doorgebracht in La Différence met een groepje vrienden/vriendinnen. Anne heeft ons in de watten gelegd van begin tot einde (zalig ontbijt, super lekker diner en warme hartelijkheid waarmee ze ons ontving samen met haar man Stef) ! Een aanrader op alle vlakken dus !!!

Verbleef: april 2018
22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie locatie, super ontvangst, heel lekker gegeten. Ann en stefaan, bedankt voor alles, een aanrader om bij jullie te logerencultuur,natuur en culinair gecombineerd in 1 wk en helemaal niet ver van belgie!

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
20 oktober 2017 beoordeeld

Samen met vrienden hadden we 4 kamers gehuurd midden oktober 2017.
De ontvangst was hartelijk en er werden tips aangereikt om uitstappen te doen.
De kamers zijn ruim en verzorgd.
Het eten was zeer lekker.
Deze locatie wordt zeker doorgegeven aan vrienden en kennissen.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden