Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

De eigenaresse en haar team zijn zeer gastvrij. Het zwembad en de tuin erom heen zijn prachtig aangelegd en onderhouden. We zijn voor de tweede keer op rij en alles is nog beter dan vorig jaar. Heerlijke bedden ruim appartement met veel ruimte. Geweldig!!!!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 8 augustus 2016 via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie gehad. Engelse kwaliteit en vrijsel alles klopte. De straat ernaast kan overdag soms luidruchtig zijn maar je zit dichtbij Corfu stad. Personeel is zeer gastvrij en werken er allemaal al lange tijd en dat merk je. Zeer positief!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 19 juni 2016 via mobiele applicatie

Mooi appartement, zeer vriendelijk personeel. Het is er netjes en schoon. De tuin is erg mooi! Mochten al vroeg in het appartement, daar we een erg vroege vlucht hadden. Mooi zwembad, de ligstoelenzijnvan een goeie kwaliteit. De bedden zijn van een goeie kwaliteit. Geen geluidsoverlast van verkeer of muziek kortom fantastisch!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 19 juni 2016 via mobiele applicatie

Bijzonder gemoedelijke sfeer. De engelse dames die het hotel runnen heben je het gevoel dat je op visite bent
De maaltijden zijn simpel maar hebben zeer goede prijs/ kwaliteits verhouding. De appartementen zijn ruim en netjes
De bedden slapem fantastisch en de airco werkte prima. Van de naast gelegen weg hoor je nauwelijks iets door de goede isolatie. De tuin op het terrein tondom het mooie en schone zwembad is zeer fraai aangelegd

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 15 juni 2015

Wij zijn net terug van een geweldige verrassende vakantie in Spiti Prifti.
Alle verhalen kloppen echt, maar voor ons had het een gouden randje!!
Vanwege ons 40 jarig huwelijk en verjaardag van mijn man had zijn familie met Eleni geregeld dat wij 2 avonden vrij eten en drinken hadden!
Dit was erg leuk en enthousiast door Eleni en Babis geregeld, top gastvrouw en gastheer!
Wij hebben erg fijne herinneringen aan deze week overgehouden!! TOP!!

Kamertip: Kamer 15 was een perfecte locatie
Datum van verblijf: juni 2015