“Lekker frans. Vriendelijke bediening”
Beoordeling van Au feu de Bois

Au feu de Bois
Geclassificeerd als nr. 42 van 278 Restaurants in Sete
Keukens: Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker frans restaurant. Vriendelijke bediening en eten met zorg klaargemaakt zowel voorgerecht als hoofdgerecht verzorgd en lekker.

Datum van bezoek: augustus 2020

14 november 2018 beoordeeld

Zeer verzorgde keuken met zowel vlees als vis. ook de apero was super. zelf aten we er iedere avond. De zaak heeft ook een zaaltje aan de andere kant van de straat . Daar verliep de bediening ook vlot.

Datum van bezoek: oktober 2018
17 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Typisch basic franse keuken, als voorgerecht camembert chauffeur genomen, lekker en als hoofdgerecht Magret de canard.. basic met wat frietjes, zeker niet slecht maar had beter verwacht...

Datum van bezoek: november 2016
6 augustus 2014 beoordeeld

Deze zaak loopt als een trein. Vooral tijdens de lunch kan het behoorlijk druk zijn. Dat komt uiteraard door de kwaliteit van het eten. Er is een goede verhouding tussen vis- en vleesgerechten.
De dagschotel is meestal zeer smaakvol en dan praten we over een prijs van 12 tot 14 €
De bediening is vlot en vriendelijk.
Kortom, een adres waar je meerdere malen terugkomt.

Datum van bezoek: juli 2014
    • Sfeer
21 juli 2014 beoordeeld

Hier kan je (zoals de titel van het restaurant al verklapt) op houtskool gegrilde zaken eten. Wij aten een gegrilde biefstuk en een gegrilde zalm. Dit was enorm lekker klaargemaakt (bij ons kostte dit elk 13 euro). Ook de cuison was zoals het hoorde. De bediening was zeer vriendelijk. Zeker een aanrader.
Het enige minpunt wat ik kan bedenken is dat het restaurant pas om 19 uur opengaat 's avonds. (op zondag en maandagmiddag gesloten). Als je in Sète bent, moet je hier zeker gaan eten.

Datum van bezoek: juli 2014

Reizigers die Au feu de Bois bekeken, bekeken ook

In Au feu de Bois geweest? Deel je ervaringen!