Hotels.com
Beoordeeld op 10 april 2017

Geweldig ontvangst door Nederlandse eigenaars.Ze zijn warm en betrokken.
Kamers zijn in leuke Spaanse stijl ingericht,smaakvol.
Met een heerlijke airco
Op het dakterras is het heerlijk zonnen of savonds naar de zwaluwen kijken tot het donker wordt.
Na een warme dag de toerist uithangen is er op het dak terras een jetstream waar je heerlijk af kan koelen voor je je in het Spaanse nachtleven stort.
Het ontbijt is perfect.
Het personeel is super vriendelijk,aardig en behulpzaam
Het hotel ligt net buiten het uitgaansgebied waardoor er een heerlijke stilte is,maar dichtbij genoeg om je in het bruisende centrum te begeven op loop afstand

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 22 maart 2017 via mobiele applicatie

Geweldig sfeervol hotel, ruime schone kamers, prima ontbijt, gezellige eigenaren en medewerkers. Perfecte ligging tov centrum. Prettige locatie om en te relaxen en diverse dingen te ondernemen. Prima bereikbaar vanaf vliegveld Malaga met auto of openbaar vervoer. Hotel gelegen op 10-15 auto-/fietsminuten afstand van strand en haven.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 18 maart 2017

Palacio Blanco is een mooi kleinschalig hotel gelegen midden in een woonwijk van Vélez-Málaga. De schone kamers zijn mooi ingericht en voorzien van airconditioning en elektrische verwarming en de bedden slapen erg fijn. De badkamer met douche en toilet is erg ruim en schoon.

Op het dakterras en in patio is voldoende zitruimte in comfortabele stoelen en banken. In de periode waarin wij het hotel bezochten werd het tegen de avond wat fris en dan is het hotel wat minder geschikt aangezien het niet beschikt over een gezellige bar en de kamers daarvoor niet echt geschikt zijn.

Het ontbijt is goed verzorgd, vooral door de persoonlijke touch van de gastvrouw, die je ook graag voorziet van tips over trips en restaurants.

Door de ligging van het hotel is het erg geschikt voor uitstapjes in en ten oosten van Málaga(Nerja, Frigiliana, Comares). Vélez-Málaga zelf is voor één dagje interessant. Het is nog een echt Spaans stadje, met bijbehorende openingstijden, eten doe je er niet voor 20:00 uur.

Kamertip: Kamers aan de straat kant zijn wat luidruchtiger, kamers aan de zij en achterkant hebben alleen indirect daglicht.
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 29 augustus 2016

Echt een aanrader voor het echte Spanje om je heen, en de ongedwongen sfeer is gewoon uniek, zelfs in het drukke hoogseizoen...

Mooie verzorgde kamers, stijlvol ingericht, rustige ligging, gastvrije eigenaren, alles klopte gewoon..

Top vakantie gehad

tnxs

Jan & Danielle

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 14 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij komen al voor de vierde keer in dit hotel en elke keer is het weer geweldig. We worden zeer gastvrij ontvangen, de kamers zijn sfeervol en zeer schoon en het dakterras met jacuzzi en uitzicht op de bergen is adembenemend. Redenen te meer om jaarlijks een keer terug te komen!

Datum van verblijf: augustus 2016