“Eten was heerlijk”
Beoordeling van Grandcafé Rutgers

Grandcafé Rutgers
Geclassificeerd als nr. 3 van 5 Restaurants in Lathum
Beschrijving: Wij van Grand Cafe Rutgers heten u van harte welkom. Naast het feit dat u bij ons heerlijk kunt dineren met uitzicht op het Rhederlaag stellen wij de locatie ook tot uw beschikking voor het organiseren van al uw feesten en partijen op maat gemaakt. Wat dacht u bijvoorbeeld van een van onze heerlijke buffetten of bbq`s, een swingende feestavond, een luxueus diner of ontspannen vergaderen u kunt het zo gek niet bedenken of wij realiseren het voor u. ARRANGEMENTEN: Voor groepen vanaf 10 personen bieden wij verschillende leuke, uitdagende activiteiten aan. Hierbij een klein overzicht van enkele mogelijkheden. Wilt u iets bijzonders bel ons gerust op, wij maken graag een offerte op maat!
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Vooraf brood met wat sausjes. Als hoofdgerecht hadden we de kogelbiefstuk en de pasta met gamba's. Dit was erg lekker. Bediening bij ons aan tafel was attent en vriendelijk.
Wel jammer dat de RIVM hygiëne regels tab het corona virus niet gevolgd worden. Handen schudden, gasten met drie zoenen begroeten. komt niet erg professioneel over zeker niet tegen over de gasten die toch gekomen zijn terwijl de afzeggingen rond de 50% liggen in deze tijd. Jammer en ook onhandig omdat het meerdere mensen opviel...

Datum van bezoek: maart 2020

24 oktober 2019 beoordeeld

Een gezellig ingericht restaurant met zicht op het Rhederlaag. Prima eten dat op een aller vriendelijkste manier wordt geserveerd. De prijs is ook prima.

Datum van bezoek: oktober 2019
1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een prachtige stek om aan het water te zitten. Na de recente verbouwing is de sfeer binnen ook echt super. Eten is prima, bediening vriendelijk en vlot.

Datum van bezoek: augustus 2019
19 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een fietstocht kwamen we bij deze leuke locatie terecht. We zijn zeer vriendelijk ontvangen en hebben hier heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: juni 2019
4 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch met 14 personen.
Het was een besproken lunch.
Een heerlijk soepje, een superlekker kroketje met brood. En een broodje carpaccio.
Voor mij een topper.
Daarvoor met mijnheer Rutgers een rondvaart over de zandafgravingen.
Hij wist veel te vertellen.
Hartstikke leuke en lekkere middag

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Grandcafé Rutgers bekeken, bekeken ook

In Grandcafé Rutgers geweest? Deel je ervaringen!