“Zeker een aanrader”
Beoordeling van Zinc Restaurant & Bar

Zinc Restaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 2 van 65 Restaurants in Argassi
2 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede service en leuke sfeer. Vlees was lekker en mals, gyros echt goede stukken vlees ipv droge reepjes. Grote porties (zoals overal) met lekkere salade en pita

Datum van bezoek: juli 2022

23 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben verschillende restaurants geprobeerd maar Zinc is in alles het beste. Het eten gemaakt door "mama" is geweldig. De bediening is super goed, ze proberen je het echt naar de zin te maken, dringen je niks op maar als je wat vraagt vertellen ze graag meer over een gerecht op de kaart. Verder is het leuk dat ze zich verstaanbaar willen maken in het Nederlands. Voor ons is Zinc de nummer 1 van Argassi

20 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie lokatie één net terras fijne sfeer met gezellige rustige muziek. Personeel erg vriendelijk. Tijdens ons verblijf 3x gegeten. Eten was prima en maaltijden worden netjes opgemaakt en geserveerd. Al met al een prima restaurant om lekker te eten tijdens je verblijf in Argassi.

18 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zeer hoge verwachtingen gereserveerd en gegeten bij Zinc. In mijn ogen zijn de beschreven beoordelingen over de Top! Niet heel goed, maar ook zeker niet slecht. Porties zijn voldoende, bediening is oké, prijs/kwaliteit verhouding een 7. Niet een bijzonder restaurant......

7 juni 2022 beoordeeld

Niet gereserveerd ( wel aan te raden ) maar toch een plekje kunnen krijgen.
Wat is het eten hier héérlijk...echt fantastisch.
Begrijp waarom ze zoveel goede revieuws krijgen...
Zeer vriendelijk personeel en eigenaar.
Wij komen weer

Reizigers die Zinc Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

In Zinc Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!