“Ons favoriete restaurant in Argassi!!”
Beoordeling van Charlie Chaplin Restaurant

Charlie Chaplin Restaurant
Geclassificeerd als nr. 3 van 62 Restaurants in Argassi
18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn nu ruim een week in Argassi, maar dit is tot nu toe ons favoriete restaurant!
Er wordt meer zorg aan het eten besteed als in de meeste restaurants en dat proef je!
Het personeel is allemaal heel vriendelijk en je wordt niet weggekeken om zo snel mogelijk weer plaats te maken voor de volgende gast! Je mag zelf aangeven wanneer je het hoofdgerecht wil hebben!
Reserveren is gewenst, want het is hier bijna altijd vol!

Datum van bezoek: augustus 2021
Johnny, Ιδιοκτήτης van Charlie Chaplin Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2021

6 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier tijdens onze vakantie op Zakynthos het aller lekkerst gegeten! We zijn hier meerdere keren geweest. Lieve bediening! Wat ons vooral erg aansprak was de relaxte sfeer, ze zijn hier tenminste niet opdringerig zoals bij andere tentjes in de omgeving. Ze gaven je echt het gevoel dat je de hele avond mocht blijven zitten. De vriendelijke serveerster kwam zelfs zeggen dat we zelf maar aan moesten geven wanneer ze met het hoofdgerecht mochten gaan beginnen, erg fijn. Achterin heb je een leuk uitzicht over de zee.

Datum van bezoek: augustus 2021
Johnny, Ιδιοκτήτης van Charlie Chaplin Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2021

Thank you very much for your review we hope to see you again

28 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier en super bediening ! Erg snel en zeer vriendelijk. Zijn ook flinke porties dus vergis je niet! Achterin het restaurant mooi uitzicht!

Datum van bezoek: juni 2021
Johnny, Ιδιοκτήτης van Charlie Chaplin Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2021

23 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben net weer heerlijk gegeten bij Chaplin!
Buiten dat het eten geweldig en zeer betaalbaar is is de bediening uitermate attent en vriendelijk.
Ben je in Argassi is Chaplin zeker een of meerdere bezoeken waard!
Het restaurant is leuk ingericht geheel in Charlie Chaplin stijl en heeft aan de achterkant een balcon met uitzicht over zee.
Medewerkers van Chaplin bedankt voor het lekkere eten en de gastvrijheid het heeft zeker bijgedragen aan een zeer leuke vakantie op jullie fantastische eiland zakynthos.

Datum van bezoek: juli 2021
Johnny, Ιδιοκτήτης van Charlie Chaplin Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2021

Thank you very much for your review we will be happy to see you again

22 juli 2021 beoordeeld

We zijn 10 dagen in Argási geweest en hebben hiervan 2x bij Charlie Chaplin gegeten. Je kunt er heel mooi buiten zitten met zeezicht en het personeel is super vriendelijk en dankbaar. Ze hebben ons wel 10x bedankt en uitgezwaaid toen we het restaurant uitliepen. Zeker een aanrader!! Lekker eten, top personeel en een mooi uitzicht.

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die Charlie Chaplin Restaurant bekeken, bekeken ook

In Charlie Chaplin Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.