“Dit restaurant zeker bezoeken!”
Beoordeling van Come to the Grill

Come to the Grill
Geclassificeerd als nr. 10 van 62 Restaurants in Argassi
10 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige Griekse gastvrijheid en dankbaarheid bij deze lieve mensen! En dan is ook het eten nog eens overheerlijk. Wij komen hier heel graag nog eens terug.

Datum van bezoek: mei 2021

15 augustus 2020 beoordeeld

Zeer goed restaurant met een vriendelijke familie die de gerechten bereiden en serveren. Blijven altijd vriendelijk ook als je daar niet gaat eten.

Good restaurant with a friendly family that prepares the food and serve it. They always stay friendly even if you are not eating in their restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2020
15 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hilarische plek waar je heerlijk kunt eten voor een zacht prijsje. Grappig was wel dat sommige gerechten die op de rode lichtbalk langskomen vervolgens niet beschikbaar zijn. Voor een simpele maar lekkere maaltijd met goed vlees moet je hier zijn!

Datum van bezoek: november 2019
1 oktober 2019 beoordeeld

Wat een lleve mensen De helé familie Werk te mee in het restaurant.De gegrilde zalm is de lekkerste die Ik ooit heb gegeten

Datum van bezoek: september 2019
24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top gegeten voor zacht prijsje.
Zeer vriendelijke mensen. De zalmsteaks waren heerlijk, precies goed gegrild.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Come to the Grill bekeken, bekeken ook

In Come to the Grill geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.