109 US$
Priceline109 US$
eDreams109 US$
travelup.com136 US$
Beoordeeld op 15 december 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel aan de oostkust van la Isla Bonita (la Palma). Mooie locatie. De kamers zijn opgeknapt en hebben prima bedden. Voor een 4 sterren hotel zou een flesje water op de kamer niet misstaan. Mooie zwembaden en voldoende ligbaden. Helaas door de weersomstandigheden hier geen gebruik van kunnen maken.
De maaltijdbuffetten zijn verzorgd maar niet verrassend. Het personeel is vriendelijk maar spreekt veelal alleen spaans. Behalve aan de receptie. Dus dat is soms een uitdaging!
Als ik opnieuw zou kiezen voor vakantie in de maand december koos ik een locatie aan de westkust (beter weer) en bij een echt dorp.
Los Cancajos kent geen echt gezellig centrum maar is een lint van vooral hotels en vakantie woningen. Heeft een mooi zwart strand.
Buiten het seizoen is er weinig te beleven in de omgeving.
Tip is ook om zeker een auto te huren want La Palma is niet voor niets la Isla Bonita!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 26 augustus 2019

Mooi gelegen hotel (aan einde lavastroom) en op 5 min. van het strand. Mooie promenade langs de zee. Verschillende kamers zijn echt ouderwets en moeten dringend gerenoveerd worden. Kwaliteit van het eten in het restaurant is matig met weinig smaak. (geen 4-sterren waard).
Erg mooie zwembaden met veel ligruimte en voldoende ligstoelen. Jammer dat de vloer rond de zwembaden nooit gereinigd wordt (was de ganse week erg vuil!)

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 13 juni 2019 via mobiele applicatie

Goed hotel, met ruime kamers en prachtig uitzicht. Entree van hotel ruim. De entree naar het restaurant is mooi, met veel groen en water. Ontbijt uitgebreid. Mooi zwembad, dicht aan de zee! Hotel zeker een aanrader op La Palma.

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 mei 2019 via mobiele applicatie

Goede kamer in het gerenoveerde deel, met zeezicht. Kamer is wel gehorig. 7 nachten verblijf; geen goede schoonmaak, geen nieuw beddengoed.
Prettige zit/ligplaatsen bij zwembad. Ontbijt is goed, koffie heel matig.
Diner wisselend van kwaliteit. Helaas veel pastagerechten te gaar. De rest is vrij goed, gerelateerd aan de prijs.
Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 16 maart 2019

Dit goed gelegen hotel aan de kust nabij Santa Cruz bevindt zich mooi in het midden van het eiland. Kort bij de luchthaven en gesitueerd aan de zee (rotsstrand, maar het "zand" strand is op loopafstand. Het is een ouder hotel maar de installaties zijn goed onderhouden. Het personeel, zowel aan het onthaal als bij de verscheidene faciliteiten en diensten is zeer vriendelijk en behulpzaam. Er zijn meerdere zwembaden (waarvan een verwarmd - we waren er in februari). Er was evenwel een grote tegenvaller en dat was het eten. Restaurant met verscillende buffetformule en showcooking. De keuze is groot maar spijtig genoeg was de kwaliteit de week dat we er waren ondermaats. Het was mogelijk gelegen aan de kok van dienst, want sommige dagen was het ietsje beter. Maar toch, dikke ontgoocheling op dit vlak. Zou niet mogen in zo'n sterrenhotel.

Datum van verblijf: februari 2019