Beoordeeld op 19 januari 2020 via mobiele applicatie

Hier 2 nachten verbleven als onderdeel van een rondreis. Ligging aan het strand, maar met een lelijke betonnen zeewering recht voor je neus. Wel mooie zwembaden. De kamer stonk regelmatig naar sigarettenrook. Douchen moest in bad waarbij de hele badkamervloer een grote zwembad wordt.
Het is een enorm complex. In het laagseizoen is er daarom niks te beleven.
De ‘stad’ aan de overkant is erg saai, op een paar aardige eettentjes na.

Datum van verblijf: januari 2020
Infomation S, S&M Team van Sun Spa Resort Quang Binh Vietnam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2020

Dear our beloved guest,
Thank you for your feedback to Sun Spa Resort!

We always take note of your comments so that we can improve our services.

Hopefully next time, Sun Spa Resort will be served you with better services. Thank you so much and best wishes for you!

Yours faithfully,

Beoordeeld op 13 januari 2020 via mobiele applicatie

Heel rustig resort, met diverse gebouwen in drie bouwlagen, met elkaar verbonden door binnen- en buitengangen. Direct aan de oceaan gelegen. Twee grote zwembaden en een buitenbar. Maar helaas wel wat achterstallig onderhoud. Bij ons bleef de waste van het bad vastzitten en was de kluis niet aan de praat te krijgen. Wel zeer vriendelijk personeel, die helaas ons niet altijd begreep. Goede kamer, no. 260, op de eerste verdieping van gebouw B3.

Datum van verblijf: januari 2020
Infomation S, S&M Team van Sun Spa Resort Quang Binh Vietnam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2020

Dear our beloved guest,
Thank you for your feedback to Sun Spa Resort!
We are so sorry for any uncomfortable things that you mentioned. We always take note of your comments so that we can improve our services.

Yours faithfully,

Beoordeeld op 5 juni 2019 via mobiele applicatie

Hier heerlijk uitgerust tijdens onze rondreis
Mooi hotel met grote kamers en prima restaurant en gezellige bar aan het strand
Helaas werd het grote zwembad tijdens ons verblijf gerenoveerd en bleef er 1 bad over
Gelukkig was het niet druk in het hotel, dus dat was geen probleem
Weinig tot geen faciliteiten op het strand maar dat komt waarschijnlijk ook door de wilde zee
Misschien als de zee wat rustiger is worden er stoelen neergezet
Groot complex met een zuster hotel ernaast wat er wat luxer uitzag maar tijdens ons verblijf zo goed als leeg was

Datum van verblijf: maart 2019
Infomation S, S&M Team van Sun Spa Resort Quang Binh Vietnam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2019

Dear our beloved guest,

Thank you for staying with us at Sun Spa Resort!
We are delighted to know that you have a great time here and we hope to welcome you and your family again soon!

Best regards,

Beoordeeld op 24 februari 2019

Het Sun Spa resort is erg groot, maar nogal onpersoonlijk. Onze bungalow was prima en mooi gelegen. Erg ver van het hotel met alle voorzieningen. We moesten met een golfwagen gebracht en gehaald worden.
De douche was fraai, maar wat onhandig. Het bed was goed.
Het restaurant is matig. Het ontbijt ook.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 24 september 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel aan het strand met heerlijke ruime kamers. Heel vriendelijk personeel en zeer snelle laundry service. Eten in het restaurant was heel lekker. De drankjes aan de pool bar ook. 2 groote zwembaden (1 infinity pool) waar je heerlijk kunt zwemmen en relaxen.

Datum van verblijf: september 2018
Infomation S, Marketing & Sales van Sun Spa Resort Quang Binh Vietnam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2018

Dear our beloved guest,

Thank you for staying with us at Sun Spa Resort! We are delighted to know that you have a great time here and we hope to welcome you again soon!

Best regards,

Sun Spa Resort Team.