Travelocity
View deal
Orbitz.com
Priceline96 US$
Beoordeeld op 21 oktober 2020

Hotel Wolfheze gekozen vanwege de mooie ligging om bezoeken aan het Airborne museum, War Memorial, kasteel Doorwerth mogelijk te maken..
Leuke entree van het hotel... ik mag dat wel ..... een tentoonstelling van streekproducten deed mij erg gezellig aan. We waren vroeg vanwege ons geplande bezoek aan het museum. Konden inchecken maar nog geen kamernummers.. Had 1 standaardkamer geboekt met balkon en 1 kamer met terras omdat dat 1 van ons slecht ter been is. Kwamen we daar even bedrogen mee uit !. Wilde je (vanaf kamer beneden)het restaurant bereiken (dan moest je eerst via de lift naar de 1ste etage, een gigantische doolhof aan gangen doorlopen en dan weer met de trap of lift naar beneden) vanwege Coronamaatregeling mocht men niet door het restaurant lopen . Konden we helemaal inkomen , maar dan graag een andere kamer, wat dus niet voorhanden was, compromis .. door het restaurant.
Standaard kamer was erg eenvoudig maar verder prima. Kamer met terras iets 'luxer' . Bed was goed, prima geslapen. Gewoon basic kamer . Schoonmaak kon beter, met name badkamervloer. Ook kamervloer was vuil. Erg veel stof bij de ramen (luchtroosters). Vitrage kapot .. Beste mensen dit kan je toch met de best wil geen 4-sterren hotel noemen... De hele Fletcher hotels zijn toe aan een update.
Overigens hebben we heerlijk gegeten . Complimenten aan de kok . Een heerlijke eekhoorntjes soep, hertenbiefstuk.. was alles perfect. Ontbijt is standaard , aan de magere kant voor een 4* hotel maar oke. Overigens op alle fronten : vriendelijk personeel.

Beoordeeld op 18 oktober 2020 via mobiele applicatie

Hotel geboekt tijdens coronatijd voor op doorreis. Avond van te voren gebeld en gevraagd of het restaurant open is voor gasten. Geen probleem en er wordt aangegeven dat je kan reserveren bij aankomst heel erg blij en verheugd dat we met het gezin nog kunnen eten tijdens corona. Bij aankomst wordt doodleuk verteld dat reserveren niet mogelijk is omdat het vol zit. Netje opgemerkt dat dit slecht gecommuniceerd is en vervolgens zeer onbehulpzame baliemedewerker die alleen maar loopt te roepen dat het niet slecht en we het maar moeten begrijpen. Wat een waardeloze communicatie en service. Vervolgens moeten mensen maar eten op hun kamer en zelf ophalen, wat een waanzin.
Dit heeft niets met corona te maken maar alles met verkeerd management.
Blij dat we op doorreis zijn.

Beoordeeld op 13 oktober 2020

Een heerlijk hotel. Kleinschalig, maar zeer gastvrij. Leuke aanbieding waardoor we konden overnachten, ontbijten, één maal een diner hadden en een welkomstdrankje. Op het terrein van het hotel de mogelijkheid voor een rondwandeling. Kortom. Het aanbevelen waard.

Beoordeeld op 3 oktober 2020 via mobiele applicatie

We zijn wel wat gewend, met name op Texel. Deze keer naar wolfheze. Eerste keer naar dit hotel. De ligging is fantastisch. We waren met de hond die graag door de bossen struint. Vanuit het hotel zijn gelijk wandelwegen van een kilometer of vijf. Prima voor een blokje om. De mensen aan de receptie zijn correct maar dat is het dan. Wel een fles wijn omdat we 31 jaar getrouwd ware. Dat komt toch leuk binnen. Het pakketje met wandelkaart werd niet overhandigd. Kwamen zelf op dag van vertrek dat we dat zouden krijgen. De kamer die we hadden waren schoon, opgeruimd en ruim (suite) met een bank en twee stoeltjes plus bed natuurlijk. Het bed was perfect. De badkamer vonden wij onplezierig omdat douchen in bad niet onze voorkeur heeft. Verder is het hotel gedateerd. Dat geldt voor de liften, de inrichting en klimaatbeheersing.
Het restaurant is meer dan prima. Wij hebben uitstekend gegeten waarbij, wat mij betreft de tomatensoep een topper is. De borden waren mooi opgemaakt en het vlees van uitzonderlijke kwaliteit. Het ontbijt is zoals je verwacht. Het bedienend personeel maken de avond. Praatje wanneer je dat wil. Afstand wanneer het moet. Echt helemaal zoals ik denk dat het hoort.

Wij komen hier zeker terug voor omgeving, het restaurant en vriendelijkheid bedienend personeel

Beoordeeld op 4 september 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel is prachtig gelegen, je loopt zo vanuit je hotel het bos in. We worden heel vriendelijk ontvangen en krijgen een ruime kamer nl een familiekamers. Het “ ruime” kan op twee manieren uitgelegd worden: ja ,de totale oppervlakte is groot; nee ,want de ruimte is verdeeld in tweeën: een kinderkamer met 2 stapelbedden en ledikantje en de ander helft is voor de ouders, die niet heel veel looproute hebben. Wat het weer goedmaakt :er is een balkon en het is er erg rustig, het bed is goed, schone badkamer, de rest ook. De kamer is wel wat “ ouderwets “ ingericht, maar alles is aanwezig, ook een waterkoker aanwezig met toebehoren om koffie/ thee te zetten.
Het ontbijten en diner zijn goed geregeld, alles met tijd afspraak en dat gaat goed, verder is het aan de gasten om zich aan de regels te houden.
Het hotel beschikt over een gezellig terras, een zwembad ( geen gebruik van gemaakt), verhuurt fietsen, parkeren is gratis, is ook nog wel met de trein te bereiken. Er ligt informatie over wandel- en fiets routes. Kortom een ideale plek voor wie van de natuur houdt. Wil je iets anders dan is Arnhem dichtbij.
We hebben er een prima verblijf gehad, het personeel is vriendelijk, service gericht, de Corona maatregelen worden goed in acht genomen.

Datum van verblijf: september 2020