96 US$
View deal
Reserveer nu, betaal bij aankomst
96 US$
Expedia.com96 US$
Priceline96 US$
FindHotel97 US$
Beoordeeld op 1 oktober 2020 via mobiele applicatie

De ligging van dit hotel is prima, echter het hotel zelf is aan een flinke renovatie toe en beslist geen 4 sterren waard! De kamer is ruim, meubilair zit goed,maar wel verouderd, goede bedden, geen koffie apparaat, alleen een waterkoker met oploskoffie. De badkamer daarentegen is zeer verouderd en nog geen 2 sterren waard! Bij ons arrangement viel op dat er veel gerechten zijn waar bijbetaald moet worden; meer dan in een ander fletcher hotel waar we 2 maanden eerder waren en waar de kaart zelfs uitgebreider was, terwijl dat een 3 sterren hotel is!
Ik snap niet dat dit hitel een 4 sterren klassering heeft, voor mij, in vergelijk met andere 4 sterren hotels, slechts 2 sterren waard!

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 24 september 2020 via mobiele applicatie

Beetje lastig om dit hotel te beoordelen. Niets is onder of boven de maat. De kamer was redelijk schoon maar voelde stoffig aan en was wel aan een renovatie toe. De bedden waren erg goed. De verf op het balkonnetje was ook wel aan vervanging toe. Ontbijt was voldoende. Diner idem dito. Niets bijzonders maar zeker niet slecht. Al met al geen bijzondere ervaring maar zeker geen slechte ervaring.

Beoordeeld op 21 september 2020

ik had een grote 4 persoons kamer,een bank werd omgebouwd tot slaapbank en een ruime 2 persoons bed.goed geslapen ,alleen de kussens waren wat plat.kamers waren schoon en netjes ,mooie badkamer.ook het ontbijt was goed.de omgeving is prachtig.

Kamertip: tuinzijde.
Beoordeeld op 19 september 2020

2 Nachten in de Buunderkamp verbleven op basis van de welbekende Fletcher vouchers. Wat mag je verwachten als je voor ca €15,- per kamer/ per nacht ergens kan overnachten? Over de kamer konden we niet klagen. Die was behoorlijk groot. Badkamer, toilet in orde. Vloerbedekking op plekken behoorlijk smerig. Balustrade balkon bladderende verf.

Ontbijt en diner bijgeboekt. Ook tegen een schappelijke prijs. Maar in het restaurant bleek dat dit tot gevolg had dat wij slechts een zeer beperkte keuze aan gerechten hadden. De menukaart, een beduimeld dubbelgevouwen A4-tje, gaf ons het gevoel een 2e rangsklant te zijn. Gelukkig mochten we zonder bijbetaling ook voor de keuze van de maand (ossenhaasspies) gaan. Het eten was redelijk, maar zeker niet bijzonder. Opvallend was dat ieder gerecht wat langs kwam, exact dezelfde groenten bevatte.

Het hotel houdt rekening met het Corona virus. De entree van het restaurant is verplaatst naar een zijdeur aan de buitenkant van het hotel. Als gast moet je wachten tot de host je naar je tafel begeleidt. Beide avonden was de host niet op zijn plek toen we aankwamen. Op de 2e avond leidde dit zelfs tot een file buiten de deur!! Gelukkig was het die avond erg warm, maar hoe gaat dit als het kouder wordt? Alhoewel het fijn was dat het ontbijt in buffetvorm was, was de 1,5 m regel lastig te handhaven gelet op de beperkte loopruimte.

Waar voor ons geld?? Wij zeggen nee. Wij denken dat je voor iets meer geld, beslist meer kwaliteit krijgt.

Beoordeeld op 14 september 2020 via mobiele applicatie

Voor onze fietsvakantie boekten we drie nachten halfpension via Tui in dit hotel dat voor ons zijn pro’s en contra’s heeft . Even bekijken : Een zeer goede en rustige ligging in een bosrijke omgeving. Zeer vriendelijk personeel. We hadden een mooie kamer maar toch lijkt het geheel wat gedateerd. Voor mij had het hotel niet echt de uitstraling van een hotel maar eerder iets van een goeddraaiend vakantiehotel van de mutualiteit, zoals bv. Intersoc.
Door de Coronamaatregels was zowel het ontbijt als het diner op een bepaald tijdstip dat je min of meer kon kiezen, waarmee we geen probleem hadden. Het ontbijtbuffet was lekker maar alles was zeer compact opgesteld waardoor je wel met teveel mensen op een kleine ruimte stond .
Voor het avondmaal ( 3gangen) kregen we er menukaart om uit te kiezen. Helaas kregen we elke avond dezelfde kaart met dezelfde gerechten , dus niet echt keuze.
Het eten was goed maar geen hoogvlieger, vb warme groenten lagen op het bord zonder kruiding of boter of iets anders ( twee dagen dezelfde bij verschillend gerecht). Hoewel het personeel voortdurend in de weer was, duurde het veel te lang voor een driegangenmenu, 2 uur voor een slaatje, een hamburger en een dame blanche . Lang wachten kan vervelend zijn .
Besluit : dit is waarschijnlijk een populair hotel want het was volgeboekt maar voor mij is het geen vier sterren waard maar drie sterren. Tot zover mijn persoonlijke beoordeling in eer en geweten.