“Uitstekend restaurant”

D'n Hollander
Geclassificeerd als nr. 17 van 430 Restaurants in Los Cristianos
Keukens: Nederlands
17 maart 2020 beoordeeld

Door ons meerdere malen bezocht en alleen maar positieve ervaringen.
Uiterst vriendelijke Nederlandse eigenaren. Alles op de menukaart is om te smullen, en dat tegen een redelijke prijs.

Datum van bezoek: februari 2020
12marcelc, Eigenaar van D'n Hollander, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2020

Dank jullie wel voor de goede beoordeling en voor jullie bezoekjes aan ons. Tot een volgende keer. Groetjes Gerda en Marcel d'n Hollander Tenerife

11 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent. Geen grote kaart. Lekker voor de lunch ( o.a. Hollandse snacks) maar ook heerlijk om te dineren. De Ossenhaas met jus en patat is heerlijk. Ook verrukkelijke appeltaart. Leuke vriendelijke Nederlandse bediening.

Datum van bezoek: februari 2020
12marcelc, Eigenaar van D'n Hollander, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2020

Dank jullie wel voor de goede beoordeling en voor jullie bezoekjes aan ons. Tor de volgende keer. Groetjes Gerda en Marcel d'n Hollander Tenerife

10 februari 2020 beoordeeld

Vriendelijke uitbaters, zeer geschikt als je een echte Hollandse snack wil. De zelfgemaakte appeltaart is zeker aan te raden

Datum van bezoek: december 2019
12marcelc, Eigenaar van D'n Hollander, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

Dank jullie wel voor de beoordeling en jullie bezoekje aan ons .Groetjes Marcel en Gerda

5 februari 2020 beoordeeld

Bij onze vakantie op tenerife weer heerlijk gegeten bij dn Hollander
Super gastheer en gastvrouw, alles is mogelijk.
Heerlijke snacks en zalige ossenhaas a la loetje
Ook de Fish and chips op woensdag en vrijdag zijn heerlijk, lekker krokant gebakken.
Net als de snitzel met friet en salade
De kipsate schijnt ook zalig te zijn volgens andere bezoekers, maar wij lusten geen kip, dus kan ik daar niet over oordelen.
Bij de cappuccino krijg je een stukje eigen gebakken boterkoek, hmmm
Een absolute aanrader voor iedereen die van lekker eten houd.
Verder is de hele zaak brandschoon en je gaat voor je plezier naar het toilet, zo schoon

Datum van bezoek: januari 2020
12marcelc, Eigenaar van D'n Hollander, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Dank jullie wel voor de goede beoordeling en voor jullie bezoekjes aan ons. Vonden het gezellig dat jullie er waren. Tot de volgende keer. Groetjes Gerda en Marcel d'n Hollander Tenerife

10 januari 2020 beoordeeld

Wij zijn weer een weekje op Tenerife geweest en natuurlijk hebben wij dn hollander weer bezocht. Het eten was weer fantastisch. We kunnen niet wachten om in augustus weer te gaan.

Datum van bezoek: januari 2020
12marcelc, Eigenaar van D'n Hollander, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2020

Dank jullie wel voor de beoordeling en voor jullie gezellige bezoekjes aan ons. Vinden het altijd heel gezellig als jullie er zijn. Tot augustus
Groetjes Gerda en Marcel d'n Hollander Tenerife

Reizigers die D'n Hollander bekeken, bekeken ook

In D'n Hollander geweest? Deel je ervaringen!