“Heerlijk plekje. Bedjes normaal geprijsd. ”
Beoordeling van Yialo-Yialo

Yialo-Yialo
Geclassificeerd als nr. 3 van 14 Restaurants in Platys Gialos
Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk plekje. Bedjes normaal geprijsd. Wij hadden 3 bedjes in de 3e rij incl parasol voor €30. Vriendelijke bediening en super lekker eten. 1/2 liter Alpha bier voor €5,-. Een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2020

4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de beste restaurants van Mykonos. Fantastische service en eten. Heerlijke visgerechten, wijnen, oesters, maar ook pizza en lekker vlees gerechten.

Datum van bezoek: augustus 2020
12 juni 2019 beoordeeld

Goed eten op mooie locatie. Ontvangst was goed ook al hadden we niet gereserveerd en zat het aardig vol toch regelde ze een mooi tafeltje voor ons.
Geen klachten over de service of eten.
Leuke gezellige avond hier gehad.

Datum van bezoek: juni 2019
31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gratis bedjes als je luncht, doen enorm hun best. Keuken lekker simpel Grieks. Geen hoogstandjes maar wel vers. Prijs prima, service echt enorm goed

Datum van bezoek: mei 2019
18 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke verse vis gegeten, bediening is supervriendelijk en amicaal zelfs. Wijnkaart uitgebreid met cocktails, leuke avond gehad. Gezellige drukte. Klein minpuntje, de vis wordt geserveerd op koude borden waardoor de vis snel afkoelt. Voor de rest aanrader! Aan het eind nog een locaal likeurtje van het huis, leuke geste!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Yialo-Yialo bekeken, bekeken ook

In Yialo-Yialo geweest? Deel je ervaringen!