“Ok Diner with friends”
Beoordeling van Il Bel Paese

Il Bel Paese
Geclassificeerd als nr. 7 van 19 Restaurants in Schruns
19 maart 2020 beoordeeld

Leuk restaurant. Met de groep konden we er goed terecht, al was de sfeer niet extreem gezellig. Eten was erg zout, wat jammer is.

Datum van bezoek: maart 2020

25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na we op zaterdag al bij 3 restaurantjes bot hadden gevist kwamen we bij deze Italiaan en zoals het de Italiaanse betaamt, hij stuurde ons niet weg! Er werd in de haast een tafel klaar gemaakt in een prima hoekje. Het restaurant is erg groot en het personeel had het zichtbaar druk. Het eten was prima, lekkere steak en prima visje. Zelfs bij deze drukte vriendelijk en vlot geholpen.

Datum van bezoek: februari 2020
30 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten van goede kwaliteit met paar schoonheidsfoutjes. Pasta vers bereid en erg smakelijk. Gegrilde zalm erg lekker maar paar erg droge stukken. Stem erg goed maar al wat afgekoeld toen deze werd geserveerd.
Het was deze avond erg druk met dubbele tafelbezetting. Vriendelijke bediening en gematigde prijsstelling.

Datum van bezoek: december 2019
14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep vrienden hadden we hier gereserveerd. Vriendelijke bediening en niet te lang op ons eten moeten wachten. Lekkere pizza gegeten. Tip: geef een scherper mes om door de pizzabodem te snijden want deze waren veel te bot.

Datum van bezoek: april 2019
11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De vitello tonato is een aanrader en kan je gerust met twee delen als voorgerecht. De pasta is heerlijk vers ! Super vriendelijke bediening en helemaal niet opdringerig. Wij komen hier al enkele jaren en is toch een vaste waarde in Schruns

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Il Bel Paese bekeken, bekeken ook

In Il Bel Paese geweest? Deel je ervaringen!