Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 578
TravelocityUS$ 580
Destinia.comUS$ 1.737
TripadvisorUS$ 580
FindHotel
TraveluroUS$ 609
Beoordeeld op 23 oktober 2021 via mobiele applicatie

We hebben genoten van een heerlijk verblijf met enorme behulpzame medewerkers. Ricardo uit het buffetrestaurant, Maria van de front desk, elisa van de guest service en lara van de guest service. Deze mensen zorgen ervoor dat je verblijf tot in de puntjes geregeld wordt.

Enige puntje zijn de kamers die toe zijn aan een upgrade. Heerlijk ruim opgezet resort met mooi uitzicht en uitstekende medewerkers en faciliteiten.

Datum van verblijf: oktober 2021
Customer Care, Other van Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2021

Geachte heer, mevrouw,

Dank voor uw prachtige review. Als familiehotel is het fantastisch om te lezen dat zich zo kunnen vermaken in ons hotel. Een bijzonder compliment en we kijken uit naar uw volgende bezoek. Vriendelijke groet, namens Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa.

Beoordeeld op 22 oktober 2021

Restaurant la Sal is fantastisch, speciaal woord van dank aan Nieves en Ricardo die regelen alles piekfijn voor ons en de kids .Het eten is van zeer goede kwaliteit , heel fijn en ruime keuze .
Gewoon top!

Geachte heer, mevrouw,

Dank voor uw prachtige review. Als familiehotel is het fantastisch om te lezen dat twee generaties binnen de familie zich zo kunnen vermaken in ons hotel. Een bijzonder compliment en we kijken uit naar uw volgende bezoek. Vriendelijke groet, namens Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa.

Beoordeeld op 9 oktober 2021

Een superleuke vakantie gehad, het hotel was netjes, begint een beetje gedateerd te geraken dus ik twijfel aan de vijf sterren, eten, drankjes en snacks waren top. Bushalte vlakbij ingang hotel, dus je bent zo in Ibiza-stad, het strand is eigenlijk een minpuntje : vuil en ongezellig, verderop bij de andere hotels beter onderhouden, de balinese bedden aan het zwembad zijn niet uitnodigend, versleten en vuil ... maar al bij al waren we ondanks een paar minppuntjes ontzettend tevreden.

Datum van verblijf: oktober 2021
Customer Care, Other van Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2021

Beste Global286543,

Heel erg bedankt voor jullie verblijf in ons hotel in deze gekke en onzekere tijden en wat fijn dat jullie jullie ervaring hebben gedeeld op Tripadvisor. "We are only happy when you are happy" is ons motto.
We missen jullie nu al en kunnen niet wachten om jullie nog een keer te mogen verwelkomen in Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa.

All the best,

Beoordeeld op 10 september 2021 via mobiele applicatie

Nog steeds is palladium grand of white island een van de gemakkelijkste plekken als je met een groep vrienden of collega's even flink wilt afblazen onder het motto work hard play hard.

Ook wij komen hier vele jaren en zien dat er corona besparingen doorgevoerd zijn. Zo is de all inclusive formule (tegen de wil van het personeel) aardig terug geschroefd, wat voor een vaste klant niet te bevatten is. Bijv de roze larios gin niet meer incl. Echter is dit de goedkoopste maar wel de lekkerste in zijn soort.

Begona Martinez en Christine zijn in het restaurant echte gangmakers, harde werkers en zorgen voor een goede sfeer&service met snelle tafelafruiming waardoor je toch altijd buiten van een plek verzekerd bent waar het lekker lang natafelen is. Fijn is dat het meubilair na jaren eindelijk vervangen is!

Het eten was overal zeer goed en keurig netjes, niets op aan te merken van hoog nivo!

PS in augustus was ik er ook en was het personeel tekort echt merkbaar. Dit was begin september veel beter! Hopelijk eind september weer op top nivo als we weer komen.

Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Customer Care, Otros van Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2021

Beste RogierBuck,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Grand Palladium Palace Ibiza erg op prijs.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons.

We zullen uw vriendelijke woorden graag overbrengen aan Begoña en Cristina, zij verdienen deze complimenten ongetwijfeld, hartelijk dank namens hen!

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen,

Diana L

Beoordeeld op 20 augustus 2021 via mobiele applicatie

Het was onze 7e keer.. helaas merken we heel veel aan de bezuinigingen. We missen heel veel vast personeel wat dit jaar en vorig jaar niet meer is opgeroepen.. Beatriz onze smile manager vooral.. gelukkig waren Marcel en Amy van de animatie er nog. Ook in t restaurant waren de altijd vrolijke Begona & Cristina er gelukkig. En onze aller grootste vriend Jose van het Mexicaanse restaurant. Maar de rest was echt downgrated. Wij kwamen echt terug voor de Caba Rosado van Freixenet maar sinds de Corona hebben ze deze helaas niet meer.. om 1 vd beste 5 sterren hotels in Ibiza te blijven moet je niet op kwaliteit inleveren., we hebben gemerkt dat het personeel het ook lastig vind om niet meer te kunnen bieden wat ze normaal wel kunnen.. net zoals de verschillende soorten Gin.. 2 jaar geleden kreeg je alles en nu is t Larios, gordon of de goedkope lijn Bombay. En hebben verder veel meer te melden maar neem dan maar contact met ons op..

Kamertip: Als je t beste hotel van Ibiza wil blijven.. niet inleveren op kwaliteit
Datum van verblijf: juli 2021
Customer Care, Other van Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2021

Beste 030-NJ,

Bedankt voor uw feedback dit wordt volledig gewaardeerd aangezien wij op deze manier altijd mogelijkheid hebben voor verbetering.

Wij vinden het heel spijtig dat uw verblijf niet volledig naar wens is geweest .
Echter staan wij altijd open voor verbetering. Uw opmerkingen zullen intern worden besproken en zullen actie ondernemen waar nodig.

Het nieuwe normaal is natuurlijk ook nieuw voor ons personeel en we blijven streven naar een verbeterd service naarmate iedereen begint te wennen aan het nieuwe normaal.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen, voor een nog betere ervaring.

Met gastvrije groet,