PricelineUS$ 236
Orbitz.com
Hotels.comUS$ 237
Beoordeeld op 28 juni 2022

Wat een geweldig hotel. Wij zaten in een terras kamer tegenover het zwembad met uitzicht op de DJ. Muziek soms iets te hard, maar geweldig. Van het ontbijt krijg je keuzestress. Zoveel keus en geweldige kwaliteit. Al het personeel is vriendelijk en behulpzaam zonder overdreven te doen. Vooral Rosi van het ontbijt. De prijzen zijn wel hoog voor een cocktail bij het zwembad betaal je 16 euro. Maar het was een geweldige ervaring.

Datum van verblijf: juni 2022
Customer Service Palladium Hotel Group, General Manager van Hard Rock Hotel Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2022

Beste sandras007022,

Dank u voor uw feedback en voor het delen op Tripadvisor.

Het doet ons plezier dat u van de geweldig en vers bereid ontbijt genoten hebt en de kamers waren uitstekend
We zijn blij dat ons bar personeel u een goede service heeft gegeven.
We hopen dat we u opnieuw zullen zien en u kunnen verassen.
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 13 juni 2022

Prachtig hotel met zeer vriendelijk en attent personeel, mooie zwembaden, ligbedden, evenementen en heerlijk ontbijt! Ook de kamers zijn zeer mooi afgewerkt en voldoet aan alle denkbare eisen. We komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: juni 2022
Customer Service Palladium Hotel Group, General Manager van Hard Rock Hotel Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2022

Beste 364jurgenb,

Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van Hard Rock Hotel Ibiza

We zijn erg blij om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons. We zijn blij om te lezen dat u van het zwembad heeft kunnen genieten en dat u ons gastronomisch en cocktail aanbod waardeerde.

We zouden het fijn vinden als u ons snel weer komt bezoeken om samen verder te leven.

Vriendelijke groeten van achter de schermen,

Beoordeeld op 26 april 2022 via mobiele applicatie

Fijne mini vakantie in april. Kamer bed, -bank, douche, jacuzzi alles was top! Wij sliepen in Golden suite kamer 1313 met zeezicht. Schoonmaak top. Hadden klein probleem dat het water in de douche niet goed wegliep maar snel opgelost. Ontbijt was heerlijk! Erg uitgebreid. Jammer geen all inclusive maar genoeg restaurants en bars in het hotel waar je kunt eten. Kwamen laat op de avond aan via roomservice eten besteld dat was super goed. Grote porties. Geen klachten personeel bijzonder aardig en in voor een klein praatje. 2 zwembaden 1 was met dj. Body rock gym onze zoon ging daar elke dag sporten. Rooftop gezellig in de avond cocktails gedronken. Hele dag muziek wij houden ervan daarvoor is het een muziek hotel. Wij komen zeker terug. Locatie is prima ten opzichte van de luchthaven en Ibiza stad. Er is een spa. Eigen strandje met bedden. Heel luxe. Heerlijke vakantie gehad. Vragen kun je bij de service desk doen spreken goed Engels je wordt er goed geholpen. Aanrader hrhibiza!

Datum van verblijf: april 2022
Customer Service Palladium Hotel Group, General Manager van Hard Rock Hotel Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2022

Beste lindop2021,

Bedankt voor de positieve beoordeling van ons hotel.

We zijn blij om te horen dat u de inrichting en de faciliteiten van de kamer net zo op prijs stelde als onze locatie, in het beroemde Playa D'en Bossa, op slechts 10 minuten rijden van de luchthaven en van Ibiza-stad.
We zullen de geweldige feedback ook doorgeven aan onze personel.
We hopen dat je ons binnenkort weer bezoekt!

Beoordeeld op 8 oktober 2021 via mobiele applicatie

Absoluut top. Vooral het ontbijt.
De vriendelijke serveerster Rossi heeft het voor ons heel aangenaam gemaakt.
Ze was zeer behulpzaam. Zeer attentvol voor te helpen met de rolstoel.
Het zicht vanuit onze kamer was prachtig.
Hier komen we zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2021
Customer Care, Director General van Hard Rock Hotel Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2021

Beste carolineellegiers07,

Heel erg bedankt voor je 5-sterren rating!

Wat een genot om te weten dat ons team u een onovertroffen service heeft aangeboden en dat uw verblijf dat van een rockster was. We hopen nog vele jaren bij te dragen aan het creëren van onvergetelijke ervaringen!

Groeten en rock & roll,

Beoordeeld op 21 september 2021

Prachtige kamer vlak aan het zwembad, super vriendelijk en behulpzaam personeel, fantastisch lekker en zeer uitgebreid ontbijt, mooie beachclub met zalige strandbedden, leuke ambiance... kortom een zalig hotel!!!!

Datum van verblijf: september 2021
Customer Care, Director General van Hard Rock Hotel Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2021

Beste N6303EEdebbied,

Bedankt voor je goede beoordeling!
We zijn heel blij dat je bij ons bent gebleven en we hopen je snel weer bij Hard Rock Hotel Ibiza te hebben!

Beste rocking groeten,