69 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 741
PricelineUS$ 740
Hotels.comUS$ 741
TravelocityUS$ 741
travelup.comUS$ 734
Lol.travelUS$ 966
Beoordeeld op 8 oktober 2021 via mobiele applicatie

Absoluut top. Vooral het ontbijt.
De vriendelijke serveerster Rossi heeft het voor ons heel aangenaam gemaakt.
Ze was zeer behulpzaam. Zeer attentvol voor te helpen met de rolstoel.
Het zicht vanuit onze kamer was prachtig.
Hier komen we zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2021
Customer Care, Director General van Hard Rock Hotel Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2021

Beste carolineellegiers07,

Heel erg bedankt voor je 5-sterren rating!

Wat een genot om te weten dat ons team u een onovertroffen service heeft aangeboden en dat uw verblijf dat van een rockster was. We hopen nog vele jaren bij te dragen aan het creëren van onvergetelijke ervaringen!

Groeten en rock & roll,

Beoordeeld op 21 september 2021

Prachtige kamer vlak aan het zwembad, super vriendelijk en behulpzaam personeel, fantastisch lekker en zeer uitgebreid ontbijt, mooie beachclub met zalige strandbedden, leuke ambiance... kortom een zalig hotel!!!!

Datum van verblijf: september 2021
Customer Care, Director General van Hard Rock Hotel Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2021

Beste N6303EEdebbied,

Bedankt voor je goede beoordeling!
We zijn heel blij dat je bij ons bent gebleven en we hopen je snel weer bij Hard Rock Hotel Ibiza te hebben!

Beste rocking groeten,

Beoordeeld op 6 september 2021

Prima hotel, perfecte ligging aan het strand, zeer mooie kamers met fantastisch uitzicht, zeer vriendelijk personeel erg behulpzaam en graag bereid om een extra stap te zetten. een heel uitgebreid en gevarieerd ontbijt, dicht bij de luchthaven en centraal gelegen

Kamertip: Het hotel heeft alles voor iedereen, ook voor minder valide mensen
Datum van verblijf: september 2021
Customer Care, Director General van Hard Rock Hotel Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2021

Beste hennyd825,
We zijn blij dat u hebben genoten van uw verblijf bij ons, de beste motivatie voor ons is dat onze gasten tevreden zijn!
We hopen u snel weer te zien bij Hard Rock Hotel Ibiza.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 27 juni 2021 via mobiele applicatie

Schitterende vakantie gehad!
Vriendelijk personeel die er alles aandeden om ons te verwennen .
Prachtig uitzicht op zee
Fantastisch ontbijt met alles aanwezig wat je maar wensen kan
Ligging vlakbij de luchthaven
We komen zeker nog eens terug

Datum van verblijf: juni 2021
Customer Care, Director General van Hard Rock Hotel Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2021

Beste F1492ALtomp,

We stellen uw vriendelijke woorden zeer op prijs. Ons hele team werkt en streeft ernaar om echt speciale ervaringen te bieden en onze gasten het gevoel te geven echte rocksterren te zijn.

We zijn erg blij dat het ons is gelukt en om te weten dat uw ervaring echt uitzonderlijk was.

We hopen dat u ons snel weer kunt bezoeken.

Gegroet rockers,

Paula Castiñeira
Duty Manager

Beoordeeld op 17 juni 2021

Het verblijf was uitstekend. Geweldige kamer met bubbelbad. Ontbijt is uitgebreid en goed. Vip service was prima. Fijne zwembaden en goede Beachclub.
Lief personeel, doet veel voor je en probeert je een top verblijf te bezorgen wat is gelukt. Zeker nog een keer Hard Rock hotel Ibiza

Datum van verblijf: juni 2021
Cristina López, Director General van Hard Rock Hotel Ibiza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2021

Beste Daphne,

We stellen uw reactie zeer op prijs!

Bedankt voor deze vriendelijke woorden, we zijn verheugd te weten dat u een heerlijk verblijf bij ons heeft gehad en dat u heeft genoten van alle faciliteiten van Hard Rock Hotel Ibiza.

We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen!

Groeten vanaf de backstage,

Paula Castiñeira