“Heerlijke lunch, goed verzorgd en zeer smaakvol”
Beoordeling van Pago Pago beach bar

Pago Pago beach bar
Geclassificeerd als nr. 20 van 55 Restaurants in Playa d'en Bossa
Keukens: Bar
17 maart 2020 beoordeeld

Deze beach bar ligt aan het strand en is in de winterperiode wel geopend. We waren bijna alleen en de zon brak door, het terras en restaurant zagen er verzorgd en uitnodigend uit. Wat begon met een koffie eindigde in een lunch (dagmenu voor € 18,-) op het leuke terras. De vriendelijke ober was echt een visitekaartje voor deze plak. Het keuze menu was echt heerlijk en we hebben ervan genoten (carpaccio van inktvis was super!).
We komen zeker terug.

Datum van bezoek: maart 2020

26 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere sushi en heerlijke droge witte wijn: Pazo de San Mauro. Gezellig en vriendelijk personeel. Heerlijk aan het strand.

Datum van bezoek: september 2018
15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een visrestaurant direct aan het strand en niet in de absurde drukte. Vers vis, paella met kreeft maar ook een mooie hamburger voor als je niet van vis houdt of een heerlijk stuk vlees op he eigen houtskoolvuurtje! Dit alles met lekkere en betaalbare wijnen. Ontspannen sfeer en de juiste aandacht!

Datum van bezoek: augustus 2018
12 september 2017 beoordeeld

Op dit strand moet je niet te veel verwachten, marginaal en dronken Engelse enclave. Wij hebben hier lekkere paella gegeten en lekkere rosé en rode wijn. Dit restaurant weet zich wel te handhaven in deze buurt.

Datum van bezoek: september 2017
10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Vooraf een wijntje van het huis, was echt prima en betaalbaar. Eten was ook lekker. We hadden de paella. Niet de beste paella ever, maar alsnog van genoten. Prijzen relatief hoog vond ik. Restaurant ligt aan het strand maar ook naast een jongeren hotel, die muziek dreunt door. Eten was lekker vers en het dessert was erg mooi opgemaakt. Toch wel een aanrader!

Tip for the owners. The light was to hard/bright. Turn it a bit down for a nicer atmosphere

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Pago Pago beach bar bekeken, bekeken ook

Sant Josep de Sa Talaia, Ibiza

In Pago Pago beach bar geweest? Deel je ervaringen!