Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 14/08/22
Gratis annuleren tot 14/08/22
TravelocityUS$ 492
PricelineUS$ 539
eDreamsUS$ 539
Beoordeeld op 19 mei 2016

Ons verblijf in Santos Dorado Suites was vanaf dag 1 ultiem genieten. Een erg gastvrij welkom, schoon en ruim appartement, en een heerlijk uitzicht. Ook het zwembad met heerlijke daybeds inclusief de service is goed. Het enige minpunt aan Dorado suites is de ligging, midden in Playa d'en Bossa, maar dat is een keuze. Wij hebben een auto gehuurd om iedere dag een fijn baaitje op te zoeken, maar je kan je ook prima vermaken in en om het hotel.

Kamertip: Neem een kamer met zeezicht, de andere kamers kijken uit op betonnen muren.
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 11 mei 2016 via mobiele applicatie

Ik en mijn vrouw zijn een weekje in begin mei, in hotel Santos geweest en wij hebben er het erg naar ons zin gehad daar. Een mooie kamer ( suite) met echt een prachtig uitzicht over zee. Je kijkt zo op oud ibiza, vooral savonds een mooi plaatje. De dames aan het loket zijn erg vriendelijk, spreken goed Engels en helpen je graag. De muziek staat aan tot een uur of 23:00 maar is niet storend. Ook de suites zijn niet gehorig. De aan kleding van hotel en kamers zijn mooi en schoon. Zeker een aan raden.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 28 april 2016 via mobiele applicatie

Goeie service, mooie lokatie direct aan het strand met zwembad en ontbijt aan het strand en heel belangrijk lekker eten aan het zwembad ! Mooie kamers met balkon
Kamer aan de zijkant van het hotel beter als aan de voorkant kun je tot 21 uur nog in de zon zitten

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 26 juli 2015

Dit hotel is ongetwijfeld het mooiste en leukste hotel op Playa d'en Bossa. Het is kleinschalig en oogt hip. De kamers zijn zeer ruim en verzorgd. Je kan hier lekker lunchen tegen democratische prijzen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is aangenaam vertoeven op de luxueuze ligbedden naast het zwembad waar drankjes worden geserveerd en dagelijks een Dj lounge muziek draait.

Kamertip: Kies zeker voor een juniorsuite met zeezicht. Deze kamers zijn echt de moeite waard.
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 28 april 2015

Santos Ibiza Coast Suites is een erg leuk hotel, art deco stijl, strak design en direct aan zee gelegen. Een heerlijke centrale plek waar het in het voorseizoen prima vertoeven is. In het hoogseizoen wellicht voor menigeen misschien te druk door de ligging in Playa d'en Bossa maar in april absoluut een aanrader. De ligging is perfect. Een feest om op het schitterende terras met uitzicht te genieten van een uitgebreid ontbijt. De kamers met zeezicht zijn bijna een must; een ruim balkon met geweldig uitzicht op het zwembad, strand en zee.... Personeel is erg aardig en iedereen doet enorm zijn best om je verblijf onbezorgd te maken!

Kamertip: Kamer met zeezicht maakt je verblijf nog leuker!
Datum van verblijf: april 2015