17 personen bekijken dit hotel
travelup.comUS$ 303
Lol.travelUS$ 326
Beoordeeld op 10 september 2021

Het hotel viel heel
Goed mee daar ik andere recensies had gelezen die minder waar maar het eten was lekker gevarieerd kamers proper en leuk personeel vooral Domenico zeer vriendelijke man die altijd klaarstaat voor je. Ook personeel vd keuken super vriendelijk Aanrader

Datum van verblijf: september 2021
Gonzalo Riesco, Director General van Hotel Vibra Mare Nostrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2021

Beste gast,

Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van Hotel Playasol Mare Nostrum om van het eiland Ibiza te genieten.

We waarderen uw eerlijkheid in de opmerkingen, vooral de opmerkingen die verwijzen naar de netheid van de kamers en de vriendelijkheid van het personeel.

We nemen afscheid in de hoop hem zo snel mogelijk weer bij ons te hebben.

Ontvang een hartelijke groet.

Beoordeeld op 9 september 2021 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel! Zeker Domenico ;) Heel vriendelijke en behulpzame meneer! Ook erg lekker eten en een mooi zwembad, de locatie is ook goed gelegen en erg dicht bij de zee. Zeker een aandragen dit hotel!

Beste gast,

Allereerst willen we u bedanken voor uw tijd om uw ervaring met ons te delen met TripAdvisor-gebruikers.

We zijn erg trots om te weten dat we erin geslaagd zijn om aan uw verwachtingen met betrekking tot de aangeboden service te voldoen. We waarderen uw positieve opmerkingen over de vriendelijkheid van het personeel, de kwaliteit van het eten, het zwembad en de locatie van het hotel.

We willen je ook bedanken dat je ons publiekelijk hebt aanbevolen en we maken van de gelegenheid gebruik om je te begroeten en te wensen dat je ons volgend jaar weer kunt zien.

Ontvang een hartelijke groet.

Hotel Manager.

Beoordeeld op 7 september 2021 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijk verblijf gehad in het hotel! Het eten, het personeel en de sfeer was top! Kamers waren prima en overdag kon je lekker bij het zwembad liggen. Al met al een fijne vakantie gehad!

Datum van verblijf: september 2021
Gonzalo Riesco, Director General van Hotel Vibra Mare Nostrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2021

Beste gast,

We zijn erg blij om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We waarderen uw goede opmerkingen over de kwaliteit van het eten, de vriendelijkheid van ons personeel en de kamers.

We hopen u volgend seizoen weer bij ons te hebben.

Een hartelijke groet.

Beoordeeld op 17 augustus 2021

Bij aankomst zeer onpersoonlijk ontvangst, zonder enige uitleg over hoe en wat. Kamers prima, maar de badkamer is een flop. Vaste douche kop met drie straaltjes dus na een dagje strand geen pretje. Kamer met bad geboekt, maar de stop van het bad kan niet dicht.. Dus hadden we ook niet zoveel aan het bad. Kamers heel erg gehorig, kunnen gesprekken van de buren probleemloos volgen. Ik beschuldig niemand graag ergens van, maar mis een paar dingetjes uit mijn toilettas. Schoonmaak is verder goed en netjes met elke dag genoeg nieuwe handoeken. Buffet erg veel keuze zowel smorgen, smiddags en savonds dus dat is goed. Personeel in het restaurant ook erg vriendelijk. Heel mooi dakteras/zwembad/beachclub idee. Let op als je all in boekt, geldt dit niet voor dit gedeelte. Je betaald hier namelijk wel je drinken en je bent ook verplicht betaalde drankjes af te nemen anders mag je hier niet liggen. Geen probleem, we zijn op ibiza dus zijn wel wat gewend qua kosten. Maar hadden ze wel even duidelijk aan mogen geven. Op dit gedeelte worden heerlijke snacks geserveerd (tegen betaling). Tevens word dit gedeelte om de dag (tijdens ons verblijf) gebruikt om feestjes te organiseren vanuit een buitenstaand bedrijf. Feestjes zijn erg leuk! Zou leuk zijn als hotel gasten hier een kleine korting voor kregen! Aangezien dit gedeelte van het hotel toch eerder word gesloten die dagen. Zwembad en lobby zijn verder erg netjes en schoon! Ligging van het hotel is top. Centrum 10 min. lopen. Strand 2 minuutjes. En met de taxi of scooter sta je binnen een kleine 10 minuten in ibiza stad. Bij uitcheck helaas weer erg onpersoonlijk, kamer sleutel afgeven, borg terug. En als enige communicatie: this was it for the checkout. Ik ben gewend dat er nog gevraagd word: did you like your stay? Of thanks for staying with us. Maar helaas. Ibiza was erg fijn, en we komen zeker terug. Maar dan boeken we wel een ander hotel helaas!

Datum van verblijf: augustus 2021
Gonzalo Riesco, Director General van Hotel Vibra Mare Nostrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2021

Geachte klant,

Namens alle medewerkers van het Hotel Mare Nostrum willen wij u bedanken voor de tijd genomen om uw ervaringen met iedereen te delen op Tripadvisor.

Bedankt voor al uw positieve reacties en we hopen uw vertrouwen terug te winnen in het Hotel Mare Nostrum om te genieten van uw volgende vakantie in Ibiza.

nemen wij nota van deze tip om en dergelijke situaties te vermijden.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 5 augustus 2021

Samen met een vriendin in dit hotel verbleven op Ibiza. Incheck was erg onpersoonlijk en zonder enige uitleg. ''Hier is jullie kamerpas, tweede verdieping'' en dat was het. Zelf hebben we alles uit moeten zoeken/navragen over het buffet, snackbar, openingstijden, faciliteiten etc. Kamer was prima en wordt schoon gehouden. Groot minpunt is dat de kamers enorm gehorig zijn.. Je hoort alles. Tevens is het echt een jongerenhotel en niet geschikt voor gezinnen. Buffet was ook prima. Niet van hoge kwaliteit, maar voor een all-inclusive concept prima. Cocktails zijn goed. Locatie van het hotel is super! Binnen 10 min lopen ben je in Playa den Bossa en binnen 30 min in Ibiza stad. Taxi is 10 min naar de stad. Het was een hele leuke vakantie.

Datum van verblijf: juli 2021
Gonzalo Riesco, Director General van Hotel Vibra Mare Nostrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2021

Beste gast,

Allereerst willen we u bedanken voor uw tijd om uw ervaring met ons te delen met alle TRIPADVISOR-gebruikers.

We betreuren het dat we niet aan de verwachtingen hebben voldaan tijdens het inchecken, we weten niet waarom u niet alle informatie over de diensten van het hotel heeft gekregen.

Het Hotel Playasol Mare Nostrum is gelegen in een van de beroemdste feestlocaties ter wereld, met de voor- en nadelen die dit met zich meebrengt. Het spijt ons dat u uw geluidsproblemen niet bij de receptie heeft gemeld, zodat we ze zo snel mogelijk kunnen oplossen.

We nemen afscheid en wensen hem volgend seizoen weer een kans en laten hem weten dat we in dit opzicht passende maatregelen zullen nemen.

Hartelijke groeten

Gonzalo Riesco,