68 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
PricelineUS$ 622
Hotels.comUS$ 620
Destinia.comUS$ 1.908
Beoordeeld op 28 maart 2022 via mobiele applicatie

Super slecht, personeel is er niet en het eten is super slecht. Geen 5* hotel , een 3* maximaal.. all in is een grap, de a la carte restaurants zijn ongelooflijk slecht. Nooit nog een hotel van palladium group. Blijf hier weg ... nooit zo een slecht hotel gehad

Datum van verblijf: augustus 2021
Hotel- cmanager, Owner van Grand Palladium White Island Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2022

Dag Christiaan,
Bedankt voor uw feedback.

Het spijt ons enorm te vernemen dat u niet tevreden was over uw verblijf. Aarzel niet om ons te laten weten wat er voor u precies beter kon, dan gaan wij hier graag mee aan de slag.

Antonio González, Deputy Resort General Manager

Beoordeeld op 17 oktober 2021

Geweldige ontvangst met een glas cava (thanx George Molino). Adequate check in en valet service naar onze kamers. Heerlijke lunch, waarbij dit resort zich direct als glutenvrije top accomodatie heeft bewezen. Onze dochter met coeliakie (gluten tolerantie) at "the best pizza ever" (thanx Abril ).

Datum van verblijf: oktober 2021
Customer Care, Other van Grand Palladium White Island Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2021

Beste Famvandereijk,

Heel erg bedankt voor jullie verblijf in ons hotel in deze gekke en onzekere tijden en wat fijn dat jullie jullie ervaring hebben gedeeld op Tripadvisor. We zullen uw vriendelijke woorden doorgeven aan Jorge.

We zijn blij om te weten dat uw coeliakie-dochter een geweldig gastronomisch aanbod bij ons had.

We missen jullie nu al en kunnen niet wachten om jullie nog een keer te mogen verwelkomen in Grand Palladium White Island Resort & Spa.

Beoordeeld op 17 oktober 2021

Eerste keer in Ibiza. Toe nu toe erg goed. Fantastisch ontvangst. Erg vriendelijk en gastvrij. Goede service van Jorge van de Receptie :). Hotel ziet er voor de rest erg goed uit. Absoluut een aanrader.

Beste Casparvde,

Beoordeeld op 17 oktober 2021

Heerlijk hotel, geweldige ontvangst en fantastische mensen! Heerlijke kamers, lekker eten en drinken (all-in). Ook qua prijs-kwaliteit een aanrader. Het weer in oktober is zo niet nog aangenamer dan hartje zomer We gaan zeker terug komen!

Beste Michel_Eijk,

Heel erg bedankt voor jullie verblijf in ons hotel in deze gekke en onzekere tijden en wat fijn dat jullie jullie ervaring hebben gedeeld op Tripadvisor. "We are only happy when you are happy" is ons motto.

Beoordeeld op 4 oktober 2021

Samen met mijn vrouw bezochten we Ibiza eindelijk weer; door Corona lange tijd niet vakantie in buitenland kunnen vieren.
Dit hotel was ons aanbevolen door vrienden en die hadden niets te veel gezegd! Van aankomst tot vertrek was alles perfect geregeld hier!
Locatie is perfect, dichtbij vliegveld en centraal gelegen op Ibiza om er op uit te gaan. In het hotel is alles ook schoon en zijn werkelijk alle medewerkers vriendelijk en behulpzaam.
Het eten was uitstekend en gevarieerd, echt niets op aan te merken!

Iedereen was er, na die Corona-tijd, kennelijk weer aan toe om weer te genieten en het was er dan ook heerlijk!
Speciaal bedankje nog voor de vrolijke service van David Castano in restaurant Sa Prunera! Veel gelachen, maar hij bleef altijd charmant en netjes; altijd een lach en we voelden ons écht welkom daar!

Wat ons betreft komen wij volgen jaar weer! Dank aan alle medewerkers van Grand Palladium White Island!

Datum van verblijf: september 2021
Customer Care, Otros van Grand Palladium White Island Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2021

Lieve Laurens S,

Het is heel goed om te lezen dat u zo'n geweldige tijd heeft gehad in onze gastvrijheid en we willen u bedanken voor het delen van uw ervaring bij Grand Palladium White Island.

De bevestiging dat we je zo'n geweldige vakantie-ervaring hebben kunnen bieden, geeft enorm veel voldoening en we beloven dat we er elke dag hard aan zullen blijven werken om dit te bereiken. We proberen aan alles te denken om onze gasten een perfecte ervaring te bieden.

We zullen uw mooie woorden graag doorgeven aan David, hij zal uw vriendelijke opmerking zeker waarderen, bedankt voor uw waardering!

Ik kijk ernaar uit om je weer te verwelkomen in ons kleine paradijs!

Hartelijke groeten,

Diana L