TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 29 september 2019 via mobiele applicatie

Voor ieder is er wel iets te beleven.
Het hotel is gewoon top! De kamer worden ontzettend goed schoon gemaakt!

Het eten is boven niveau, zoveel keuze en zo lekker.

In het bijzonder willen we toch Ainhoa en Randy van de kids only club bedanken. Een jaar later kennen ze ons altijd terug! Zo een fijn gevoel.

Dit is zeker herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: september 2019
Customer_Care_PHG, Director de Relaciones Públicas van Grand Palladium White Island Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2019

Geachte Expedition173834,

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Wij zijn blij te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad en heeft kunnen genieten van al onze faciliteiten.

We zullen je vriendelijke woorden overbrengen aan Randy en Ainhoa, zij zullen je feedback graag lezen!

Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen!

Beoordeeld op 28 september 2019

Al 3 jaar achter elkaar maken we gebruik van de grand palladium hotels in Ibiza.
Een dankwoordje naar de manager Jorge Molina, voor de top service!
Jullie zien mij elk jaar terug verschijnen!

- Eten: 9/10 (elke dag veel variatie en lekker)
- Kamer: 8,5/10
- Service: 9/10
- Zwembad: 9/10
- Bar: 9/10 (premium dranken in all in pakket)

Algemeen cijfer: 9,5/10

Kamertip: Zicht aan zwembad is het leukste, de kant van Ushuaia zou ik dan weer niet persé kiezen maar hecht niet te veel waarde aan het uitzicht!
Datum van verblijf: september 2019
Customer_Care_PHG, Director de Relaciones Públicas van Grand Palladium White Island Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2019

Geachte DonellyOfficial,

We willen allereerst graag weten dat we heel blij zijn dat je zo'n geweldige vakantie bij ons hebt gehad op Grand Palladium White Island.

Elk gebied en elke service van ons hotel is ontworpen om een vakantieervaring van hoge kwaliteit te bieden en wanneer we een bevestiging ontvangen, beschouwen we het als een succesverhaal.

We zullen je lieve woorden aan Jorge communiceren, hij zal erg blij zijn om je geweldige feedback te lezen! Dank je!

We willen je nogmaals bedanken voor je waardering en hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 25 september 2019 via mobiele applicatie

Zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel, lekker en gevarieerd eten in La Prunera, leuk zwembad, nette en ruime kamers, leuke locatie, rustig, dichtbij de uitgaansbuurt (bv. Ushuaïa). Je kan een brommer huren via het hotel.

Datum van verblijf: september 2019
Customer_Care_PHG, Director de Relaciones Públicas van Grand Palladium White Island Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2019

Geachte

Hartelijk dank voor uw mooie review!

Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen!

Beoordeeld op 25 september 2019 via mobiele applicatie

Alles was top!! Vriendelijk personeel!! We komen zeker terug!! Top vakantie gehad!!
Dit was ons eerste bezoek aan het hotel. Wat een engeloofelijk buffet la prunera. Zeer hygiënisch. En goede service. Tx

Geachte Traveler66706658504,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Grand Palladium White Island erg op prijs.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen.

Beoordeeld op 26 augustus 2019 via mobiele applicatie

In 1 woord : fantastisch !
Top hotel , schoon, mooi ,modern, heerlijk eten ...echt te veel om op te noemen .... wordt ter plekke vers bereid en op je bordje geserveerd ..
Super leuke animatie ( professioneel)
Hotel ligt super centraal ... Ibiza stad , vliegveld allemaal op steenworp afstand ..
Wij komen zeker terug ..misschien al volgend jaar

Datum van verblijf: augustus 2019
Customer_Care_PHG, Director de Relaciones Públicas van Grand Palladium White Island Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2019

Geachte josefS4186PX,

Hartelijk dank dat u bij ons bent en dat u ons en de TripAdvisor-gebruikers op de hoogte heeft gebracht van uw gedachten.

We zijn blij te horen dat u een absoluut geweldige tijd heeft, er is niets meer dan tevreden te horen dat we uw verwachtingen kunnen overtreffen. Hartelijk dank ook voor uw aanbeveling!

We kunnen niet wachten om u weer te verwelkomen!

Vriendelijke groeten,