Beoordeeld op 19 juli 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel annuleert zelf boekingen en weigert dan geld terug te geven. Boek hier niet als je zeker wil zijn van een onbezorgde vakantie. Ze draaien en negeren je zodat je maanden stress hebt in plaats van een fijne week. Kies een hotel die zijn gasten wel waardeert!

Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Reisde alleen
Elise Dujardin, Director General van Hotel Playasol The New Algarb, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2020

Dear JLNDR,

Thank you for posting your comment on TripAdvisor.

I would like to apologize for the inconveniences you suffered regarding your booking. I will report your experience to our Headquarter to avoid this situation could happen in the future.

Kind regards,

Beoordeeld op 30 december 2019 via mobiele applicatie

We hebben in Playasol een heerlijke vakantie gehad. Echt direct aan het strand gelegen, dus een uitstekende locatie. Prima hotel en met leuke optredens. Een dj met bijbehorende show. Dit was echt top geregeld. Een prima aanrader.

Datum van verblijf: mei 2019
Alejandra_Playasol, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Playasol The New Algarb, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2020

Lieber Heerlijke,

Vielen Dank für Ihre Zeit beim Schreiben dieser schönen Empfehlung.

Wir freuen uns, dass Ihr Aufenthalt bei uns angenehm war und zu Ihrem schönen Urlaub auf Ibiza beigetragen hat.

Wir freuen uns, Sie wieder in unserer fantastischen Lage am Meer begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen,

Teresa Otazu
Kundenmanager

Beoordeeld op 18 oktober 2019

Super ontvangen! Direct een kamer vrij om 8 uur smorgens, Adrian was heel openhartig en gastvrij. Zeker een aanrader, hij wees ons direct de weg en nu zitten aan ons eerste drankje. Volgende keer zeker terug

Datum van verblijf: oktober 2019
AnaC_Playasol, Director de Relaciones Públicas van Hotel Playasol The New Algarb, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2019

Schätzung LarissaV623,

Vielen Dank, dass Sie sich für unser Hotel für Ihren Aufenthalt auf Ibiza entschieden haben. Wir freuen uns, dass Sie eine wundervolle Erfahrung machen und warten auf Sie nächste Saison.
Vielen Dank für Ihre Dankbarkeit und bis bald.

Grüße aus Ibiza.

Beoordeeld op 9 oktober 2019 via mobiele applicatie

De buitenkant van het hotel en de entree geven een luxe uitstraling. Alles in het wit, prachtig. Ze hebben zelfs een eigen radiostudio waarin de muziek uitgezonden wordt voor alle Playsolhotels. Hotel ligt prachtig aan zee, je loopt zo van het zwembadgedeelte het strand op voor een duik in de Middellandse Zee of een strandwandeling. Tijdens het eten kijk je over de zee en de dobberende bootjes. Prachtig uitzicht. Er is een strandbar en het hotel heeft een winkeltje, ticketbalie voor excursies en clubs en een handoekenservice. Vanuit het hotel loop je ook zo de winkelstraat van Playa den Bossa in. Waarom dan toch een gemiddeld cijfer vraagt u zich af??

De kamers zijn klein, zeker als je net als ons een extra bed heb laten installeren voor onze dochter. Ook de uitstraling van de kamer is niet echt Ibiza/luxe te noemen. Komt niet overeen met de buitenkant en de lobby van het hotel. Badkamer was zelfs gedateerd met gaten in de muur als getuige waar de badkraan eerder had gezeten. Badkamertafel was klein voor alle spulletjes. Sanitair werkte niet goed maar het probleem was wel direct verholpen. Receptiepersoneel was weliswaar behulpzaam maar er waren toch ook heel veel zaken die we zelf moesten uitvinden of later moesten vragen omdat dit onduidelijk. Wij hadden Allinclusive. Echter konden wij bijvoorbeeld niet bij de strandbar bestellen. De Quib heet die. Dat was alleen voor betalende gasten. Ook van de Balineese bedden konden wij, als Allin-gasten, alleen gebruik maken als wij ook betaalde. Deze bedden zijn gratis mits je voor 25 eur pp besteed. Op zich prima maar toch doet je dat maar niet omdat je 4 meter daarachter ook een drankje en een bedje heb...gratis. AI gasten kregen wel 20% korting op alle drankjes bij de strandbar. Het was onduidelijk wat er qua drankjes en eten nu allemaal onder het AI viel. Gewoon wat verzinnen dan hoor je wel of het mag of niet. Ook kon je een muntje bij de balie halen tegen een borg van 2 eur. Deze kon je inleveren voor een harde beker in plaats van een zachte wegwerpbeker. Goed initiatief, maar vertel dat dan even direct bij de balie bij aankomst. Duidelijkheid geeft gewoon rust. Je bent op vakantie en niet op een ontdekkingsreis...
Drinken is overigens allemaal goedkope rommel. Staat overigens ook bij de hotelbeschrijving. Dus daar kan je niks over zeggen. Ook niet over het eten en het aanbod daarvan. Daar overigens alleen maar leuk personeel. Eten was gewoon goed. Maar, ook hier is gemiddeld en niet anders dan dat je krijgt in een ander 4 sterren hotel. Ik ben niet 1 maaltijd verrast door iets ongewoons/speciaals. Showcooking hebben ze tegenwoordig bijna overal. Entertainment was alleen s avonds en niet eens alle avonden. Ook daar...niks speciaals wat de moeite waard is om voor in het hotel te blijven. Dat waren we in Fergus Bahamas Ibiza wel anders gewend. Hele dag door activiteiten en s avonds echt goede shows of musicals en bingo. Conclusie, van dit soort hotels zijn er vele en misschien wel goedkoper ook. Nogmaals de ligging aan zee is prachtig en de clubs en winkels zijn op loopafstand. Met kinderen zou ik eerder kiezen voor een ander hotel gezien het weinige aanbod van entertainment/activiteiten. Ook het AI concept brengt een bepaald publiek met zicg mee. Overdag lekker veel drinken om s avonds los te gaan in de clubs/uitgaansleven. Misschien voor families met kinderen ook niet ideaal. AI Is uberhaupt niet ideeal aangezien je dan toch eerder de keuze maakt voor het hotel dan eten buiten de eeur. Jammer aangezien Ibiza qua eten zoveel heerlijk/mooie restaurants heeft.

Datum van verblijf: oktober 2019
AnaC_Playasol, Director de Relaciones Públicas van Hotel Playasol The New Algarb, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2019

Lieber Alex,

Vielen Dank, dass Sie uns Ihre Erfahrungen im Hotel Playasol The new Algarb mitgeteilt haben.
Wir freuen uns, dass Sie die hervorragende Lage am Strand genießen konnten.
Wir arbeiten ständig daran, unseren Service zu verbessern, und wir danken Ihnen für Ihre Hilfe bei der Analyse der von Ihnen kommentierten Punkte und für einen rundum zufriedenstellenden Aufenthalt.
Wir danken Ihnen, dass Sie sich für unser Hotel während Ihres Aufenthalts auf Ibiza entschieden haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu können.

Grüße aus Ibiza!

Beoordeeld op 9 oktober 2019 via mobiele applicatie

Fijn hotel, dicht bij de luchthaven.
De kamers zijn klein, maar schoon.
Het personeel is aardig. Het ontbijt is giga.
Nadeel is wel het publiek dat in de nacht thuis komt is nogal luidruchtig.
Het is mogelijk om met borg een strijkijzer te lenen.

Reistype: Reisde alleen

Dear Joez1979,

Thank you very much for sharing your experience at The New Algarb Hotel.
We are glad that you enjoyed a beautiful experience and we continue working to make your next stay with us perfect.

Thank you very much and see you soon,

Greetings from Ibiza!