16 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
travelup.com
TraveluroUS$ 404
ZenHotels.comUS$ 433
Trip.comUS$ 379
Destinia.comUS$ 376
getaroom.com
Beoordeeld op 24 oktober 2021 via mobiele applicatie

Straalt de luxe uit die je wenst. Super mooie lobby en prima kamers. Op loopafstand van Ibiza stad. Na 10 minuten bij de eerste mooie baai en na 20 minuten rustig wandelen sta je midden in Ibiza stad. De bar, muziek en zwembad zijn fantastisch. Het zwembad water is wel echt te koud. Een graad of 5 warmer is geen overbodige luxe. Klein minpuntje is detail voor hygiëne, kamers worden soms wat slordig schoongemaakt.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 6 september 2021 via mobiele applicatie

Heel fijn hotel op een toplocatie aan het strand. We hadden hier de Grand Suite met jacuzzi op het dakterras. Dit was top! De bedden lagen goed en de badkamer was ruim. Het ontbijt was prima. De roomservice was goed en snel. Een prima hotel om te verblijven voor een verblijf op Ibiza.

Datum van verblijf: september 2021
Alba García, Marketing van Hotel Torre del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2021

Dear guest,
Thank you for taking the time to write this review on TripAdvisor. I am pleased that you enjoy all aspects of your stay and I hope to welcome you back soon to hotel Torre del Mar.

Warmest regards.

Beoordeeld op 19 augustus 2021 via mobiele applicatie

Hotel is het dubbel en dwars waard. Elke dag schone handdoeken en kamer. Ontbijt is netjes met een paar warme gerechten die elke dag wisselen. Zwembad is heerlijk om aan te liggen. Wees er op tijd bij in de ochtend. 20 minute lopen van Ibiza stad.

Kamertip: Te voet kom je een heel eind en eten is goed in de buurt. Je moet wel reserveren. Huur een auto of scooter om het hele eiland te ontdekken
Datum van verblijf: augustus 2021
Alba García, Marketing van Hotel Torre del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2021

Dear guest:
Thank you so much for sharing your kind review. We are very happy to read you had a comfortable stay with us and enjoyed your time in Ibiza. I hope to welcome you back soon to hotel Torre del Mar.

Warmest regards.

Beoordeeld op 2 juni 2021 via mobiele applicatie

Het hotel is mooi en schoon, de kamer met een heel mooi zeezicht is ruim en schoon, het bed ligt goed. De airco werkt top en de mini bar is gevuld met water wat erg prettig is.
Het ontbijt is uitgebreid met een mooit uitzicht op zee.
Het zwembad heeft een fantastische ligging aan zee met rondom ligbedden en een bar voor cocktails of andere drankjes.
Het enige nadeel vind ik het geluid bij het zwembad.
De geluidskwaliteit is slecht en het staat te hard wat het nog slechter maakt en storend en ik denk dat de muziek keuze ook iets rustiger mag zijn.
Ook is er daardoor overlast op je balkon als je daar ontspannen wat wil relaxen.

Datum van verblijf: mei 2021
Alba García, Marketing van Hotel Torre del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2021

Dear guest:

Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at hotel Torre del Mar. It is wonderful to read that you enjoyed the hotel. I look forward to sharing all your comments with the entire team and I hope that your travel plans bring you back to the hotel soon.

Best regards.

Beoordeeld op 17 augustus 2020

goed hotel, waar we graag komen, schoon en luxe. Eten wel iets minder door covid, omdat je een vast menu krijgt die niet de kwaliteit heeft die zou moeten en dat loopt niet elke avond flekkeloos qua bediening. Omdat het best een prijzig hotel is, verwacht je wel meer van het eten dan , de kwaliteit die nu werd geleverd.

Datum van verblijf: augustus 2020
Alba García, Marketing van Hotel Torre del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2020

Thank you for your kind review. We are delighted to hear you had a comfortable stay with us and enjoyed your time in Ibiza. We hope you will come back again soon.
Best Regards,