TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 10 augustus 2019

van begin tot eind een tophotel. vriendelijk personeel, heel behulpzaam. Niets is hen echt teveel.
ideale ligging
lekker eten, iedere dag iets anders
propere kamers
iedere dag (gratis) bar aangevuld
er is zelfs een hele ruimte voorzien voor mensen die reeds uitgecheckt zijn(douche, verkleedkamer,...)
beste hotel ooit bezocht

Datum van verblijf: augustus 2019
AlbaG88, Responsable de comunicación van Hotel Torre Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2019

Dear guest:
Many thanks for sharing your positive comments on TripAdvisor. It is a pleasure to read that you had a lovely experience at hotel Torre del Mar. I look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.

Best regards.

Beoordeeld op 28 juli 2019

we verbleven hier 12 nachten (logies & ontbijt)en vinden dit een ideale uitvalsbasis voor wie niet in de stad of in de uitgangsbuurt op Playa d'en Bossa wenst te vertoeven. Super vriendelijk personeel die alles voor U regelt, uitgebreid ontbijtbuffet die kan genomen worden met een verbluffend zicht op de oude stad of de kustlijn van Playa d'en Bossa. Het avondeten in buffetvorm hebben we eenmaal genomen en was lekker. Nette en ruime kamer met terras (zeezicht). Dicht bij aanlegplaats voor de watertaxi, overzetboot naar Formentera of partyboat.

Datum van verblijf: juli 2019
AlbaG88, Responsable de comunicación van Hotel Torre Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019

Dear guest,

I am glad to know that you enjoyed your time in Ibiza and your stay in our hotel. We are very happy to know that you had such a memorable stay with us.
Thank you very much for your kind comments and for rating us. We look forward to welcoming you again soon.

Best regards,

Beoordeeld op 28 juni 2019 via mobiele applicatie

Na een paar keer eerder vakantie te hebben gevierd op Ibiza in een ander fijn hotel, kregen we de tip om dit keer te kiezen voor hotel Torre del mar. Dit bleek een hele goede tip te zijn. Hotel Torre del Mar is een groot hotel met een luxueuze uitstraling. Doordat het hotel in Ibiza-stad is, vormt het een goede uitvalbasis voor een vakantie op Ibiza. Figueretas en Playa d’en Bossa zijn op loopafstand en zelfs Dalt Vila is maar 25 minuten lopen. Ondanks de gunstige ligging is het hotel vrij rustig gelegen en dus niet midden in het uitgaansgebied.

Torre del mar heeft een prachtig zwembad met in het midden het torentje waar het hotel zijn naam aan dankt. Er zijn fijne ligbedjes met parasols rondom het zwembad, maar nog fijner is wat ons betreft het rustigere ‘Excellence’ terras met een jacuzzi en een geweldig uitzicht op zee en op Dalt Vila.

Het hotel heeft vele voorzieningen, zoals een spa en een goede fitnessruimte. De kamers zijn ruim, modern en redelijk geluiddicht. Onze badkamer was voorzien van een heerlijke stortdouche. Het ontbijtbuffet is erg uitgebreid, afwisselend en lekker. Je kunt binnen en buiten ontbijten, ook weer met het geweldige uitzicht op zee, dat zorgt voor een goed begin van de dag.

Is er dan niets negatiefs over Torre del mar te melden? Dat is er wel, maar dat is iets waar het hotel zelf vrij weinig aan kan doen. Ondanks dat het hotel vrij prijzig is, zijn relatief veel van de gasten luidruchtige (veelal Engelse) jongeren die niet bijdragen aan een relaxte vakantiesfeer.

Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad op Ibiza in hotel Torre del mar!

Datum van verblijf: juni 2019
AlbaG88, Responsable de comunicación van Hotel Torre Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2019

Dear guest,

I am glad to know that you enjoyed your time in Ibiza and your stay in our hotel. Thank you very much for your kind comments and for rating us. We look forward to welcoming you soon.

Best regards,

Beoordeeld op 24 mei 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, fantastische kamer met uitzicht op zee, op wandelafstand van Ibiza stad.Ontbijt uitstekend met een prachtig uitzicht.Zwembad ruimvoldoende ligbedden . Kortom een toffe van vakantie gehad.Dikke pluim voor het ganse team

Datum van verblijf: mei 2019
AlbaG88, Responsable de comunicación van Hotel Torre Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2019

Dear Dorine,

Thank you for your kind review. We are delighted to read that you had an amazing stay with us and enjoyed your time in Ibiza. We hope you will come back again soon.
Best Regards.

Beoordeeld op 19 oktober 2018 via mobiele applicatie

Dit was ons derde bezoek aan dit hotel. Herkenning aan de receptie, vriendelijk welkom. Onze kamer is al klaar. We gingen deze keer voor de topkamer met jacuzzi op de 7e verdieping. Schitterend uitzicht op zee en stad (zijdelings). Topontbijt en diner. Kritiek punt is dat bij diner niet altijd alle componenten op temperatuur waren. Auto gratis parkeren voor de deur. Nieuw zwembad en Spa-area. Zwembadwater was wel erg koud, want wordt niet verwarmd.
Vriendelijk personeel dat niet opdringerig is.
Deze keer met watertaxi naar Ibiza stad gevaren. Boot vertrekt direct bij het hotel. Heen en terug voor 6 euro pp. Lichtfestival Ibiza stad (bij haven) was leuk te zien.

Datum van verblijf: oktober 2018
AlbaG88, Responsable de comunicación van Hotel Torre Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2018

Dear guest:
Many thanks for sharing your positive comments on TripAdvisor . It is a pleasure to read that you had a lovely experience at hotel Torre del Mar. I hope to welcome you back soon to hotel Torre del Mar.

Warmest regards.