70 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
Hotels.comUS$ 624
PricelineUS$ 654
Lol.travelUS$ 861
Beoordeeld op 19 september 2021 via mobiele applicatie

We hebben een week lang genoten van de goede service en heerlijk eten.
De dj speelde lekker tunes op de achtergrond en Ivan de helpt je met alle gemakken; schaduw als de zodra de zon draait en je drankjes als je dorst hebt, een woord Super

Datum van verblijf: september 2021
Customer Care, Other van Ushuaia Ibiza Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2021

Gewaardeerd Robin,

We stellen uw opmerking zeer op prijs en dat u de tijd heeft genomen om deze met ons te delen.

We zijn verheugd om te zien dat onze service, de kwaliteit van het eten en de muziek uw ervaring nog specialer hebben gemaakt.

We wachten heel snel op je.

Beoordeeld op 18 september 2021 via mobiele applicatie

Ivan!! The best man on The beach!! Geweldig verblijf in Ushuaia. Met dank aan deze geweldige mannen met hun uitzonderlijke service. We komen heel graag weer een keer terug. Met dank aan alle personeelsleden van dit hotel.

Datum van verblijf: september 2021
Customer Care, Other van Ushuaia Ibiza Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2021

Dear robbertk810,

thanks a lot for this great review and for the top score!

It has been a pleasure having you at Ushuaïa. We are already looking forward to meeting you next year agai.

Best wishes,

Beoordeeld op 18 september 2021 via mobiele applicatie

Ivan was perfect! The best host. Ik voelde me erg welkom. Fantastisch strand met goede muziek. Lekker eten en super bediening. Geweldig verblijf in Ushuaia! Dank jullie wel ! Wat een top vakantie!!! Thanks for All Ushuaia ! We Love to come back

Dear Wander,

thanks for such an amazing review!

We would love to see you again next year. we're already making big plans for next season.

Best wishes,

Beoordeeld op 13 september 2021 via mobiele applicatie

Super goed geholpen door ivan echt een aanrader. De muziek was top leuke optredes en het eten was echt top een tip sushi tonijn. Het is onze 2 de keer dat we er deze week zijn, ik hoop volgend jaar weer het zelfde feest meetemaken.

Datum van verblijf: september 2021
Customer Care, Other van Ushuaia Ibiza Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2021

Gewaardeerd thimo1001,

We stellen uw opmerking zeer op prijs en we zijn blij dat Iván een perfecte gastheer is geweest.

Wij hopen u volgend jaar weer te zien.

Beoordeeld op 8 september 2021

Vandaag een top dag gehad aan de beach club van het hotel! Heerlijke bedjes, handoeken van de beachclub, dj met chille muziek, vriendelijk en goed personeel, wij zijn deze dag geholpen door Omar echt een heel vriendelijke gezellige man en heeft ons super geholpen! Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: september 2021
Customer Care, Other van Ushuaia Ibiza Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2021

gewaardeerd Kellyjansen123,

We zijn blij om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en we danken u hartelijk voor het delen van uw indrukken na uw bezoek.

We stellen het op prijs dat u onze service waardeert, vooral de behandeling van Omar.

Wij hopen u snel te zien!