“Aanrader !!!!!!!”
Beoordeling van Ohana Ibiza

Ohana Ibiza
Geclassificeerd als nr. 1 van 55 Restaurants in Playa d'en Bossa
10 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig restaurant met een enorme verassende kaart , goedkoop en vernieuwend.
Een aanrader voor iedereen die out of the box durft te denken.

7 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een ochtendje op het strand hier van een heerlijke lunch genoten. Vriendelijk personeel, heerlijk eten en een mooi uitZicht. Dit tentje onthouden we

4 juni 2021 beoordeeld

Heerlijke hamburger maar die was aardig aan de prijs. Daarin tegen waren de frietjes slap. Voor de rest wel lekker gegeten en mooi uitzicht.

Datum van bezoek: juni 2021
2 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super service, heerlijk eten, bediening is heel aardig en attent.
Onwijs genoten van het eten en van het uitzicht en we zij heel goed verzorgd.

We gaan zeker terug.

❤️ Leila

Datum van bezoek: juni 2021
24 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant. Goed eten op een leuke locatie met aardig personeel.

Wij gaan er zeker nog een keer terug

Reizigers die Ohana Ibiza bekeken, bekeken ook

In Ohana Ibiza geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.