Beoordeeld op 10 februari 2020

We hadden de reis via Tui geboekt. Hele fijne mensen die ons op het vliegveld onze bus wezen naar het hotel. Op de locatie ook weer goed ontvangen. De volgende dag door een medewerker van Tui wegwijs gemaakt wat de mogelijkheden zijn om je vakantie nog leuker te maken.
De kamer was mooi, schoon en we hadden een mooi uitzicht op de zwembaden en strand/zee. Wel iets ver van de eetzaal, maar daardoor wel erg rustig.
Het eten (all inclusive) was goed. Alleen de locale drankjes smaakten minder lekker.
Heel fijne bediening, hele ruime keuze aan soorten eten. Zalig, Vooral de smoothies 's morgens! Het hotel was half bezet, waardoor er voldoende ruimte was bij het zwembad.
Zalig weer. Tussen 23-27gr.C en veel zon.

Kamertip: Neem een kamer met zij-zeezicht. Iets duurder maar wel het geld waard.
Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 5 februari 2020

Heerlijk hotel met vriendelijk personeel, goede service, eten en drinken redelijk afwisselend maar er is altijd wel wat bij, wat je lekker vindt.
In de eetzaal is ook een aparte tafel voor singles, zodat er samen ongedwongen gegeten kan worden. Helaas geeft de receptie dit niet aan en veel alleenreizenden weten het dus niet.
Het zou fijn zijn als er kannetjes voor de koffie en thee beschikbaar zijn, scheelt veel vuile kopjes.

Kamertip: De appartementen zijn royaal en liggen goed op de zon, zeker op de 3e, 4e en 5e etage.
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 1 december 2019 via mobiele applicatie

Temperatuur rond 22-23 graden, wel wat bewolking en wind. Savonds koelt het snel af. Groot hotel, in deze periode vooral veel oudere echtparen. Elke dag entertainment. Rustig plaatsje niet veel te doen. Eigen strand met bedjes. Voldoende keuze bij buffet. Kleine fitness ruimte stelt niet veel voor. Jacuzzi was wat koud. Kleine sauna. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 oktober 2019

Alles was keurig geregeld: het in- en uitchecken ging vlot en vriendelijk en kreeg duidelijk antwoord op mijn vragen.
De kamer was netjes en schoon.
De zwembaden en alles er om heen zagen er schoon en onderhouden uit.
Het eten was goed en gevarieerd.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 16 oktober 2019

hoewel het hotel al iets ouder is maakt dat niets uit aan de service.
eten is prima en redelijk gevarieerd.
personeel heel behulpzaam en vriendelijken aan de bar (all inclusief) wordt je snel geholpen.
we zijn er al meerdere keren geweest en zullen er naar alle waarschijnlijkheid nogmaals heengaan.

Kamertip: kamers in hoofdgebouw vragen tenzij je van rust houd, dan kamer in satteliethotel vragen
Datum van verblijf: oktober 2019