Beoordeeld op 16 april 2019

Heel groot en mooi hotel Mooie kamers met prima schoonmaak Mooie zwembaden ook lekker strand erbij voor alle wat wils Eten heel uitgebreid en veel keuze en ook nog lekker. Prima hotel zeker aan te raden

Kamertip: wij hadden 2 kamer appartement was echt top Groot en lekker rustige deel hotel
Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 12 maart 2019 via mobiele applicatie

Vandaag de laatste dag op dit resort. Heerlijk voor als je een week niets anders wil dan zon, zee, strand, zwembad.
Het hotel is wel iets gedateerd en de kamers en gemeenschappelijke ruimtes zouden zeker een likje verf en een wat modernere uitstraling kunnen gebruiken.
De kamer is goed, ruime kamer en badkamer, balkon waar je prima kan zitten. De bedden vonden wij opzich prima, iets harder matras en wel dunne kussens maar je went hier wel aan na een nacht, we zaten op een ideaal plekje, vlakbij alle faciliteiten maar wel uit de drukte, dus lekker stil kunnen slapen.
De faciliteiten zijn super goed, veel ruimte bij de zwembaden, meerdere barren voldoende aanbod van dranken en eten.
Het restaurant is goed, het eten is erg uitgebreid altijd ruime keus uit eten alles warm, kwaliteit is goed en het menu wisselend.
Aardig en behulpzaam personeel.
Kortom gewoon een heerlijke vakantie waarin niets moet.
2 dagen hebben we wat gedaan.
1 dag hebben we een auto gehuurd, in het hotel hebben we een auto gereserveerd voor de dag erna, prijzen liggen rond de €50 voor een dag. We hebben in 1 dag een ronde over het eiland gereden en gestopt bij verschillende dorpen/stranden.
Ook zijn we nog een dag naar de dierentuin Oasis park gegaan, entree €35 per volwassene met gratis bus van het hotel naar het park. Het park is mooi aangelegd en schoon, best wel veel dieren en een grote botanische tuin. Wel veel heuvels dus goede schoenen aan.
Dit resort is wel een aanrader, in de directe omgeving is buiten de stranden/wandelen niet veel te beleven dus als je een week rustig op vakantie wil is het zeker een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 11 december 2018

kamers waren prima en ruim, receptie heel behulpzaam en vriendelijk.
bars en restaurant waren prima evenals het personeel aldaar.
waren er voor de 2e keer en het is ook nu niet tegen gevallen, zullen er zeker nog eens terugkomen

Kamertip: kamer met (zij) zeezicht
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 8 oktober 2018

Gedateerd hotel
Een ietwat gedateerd hotel wat zeker qua meubilair hier en daar aan vervanging toe is.
Het matras is erg hard en de springveren zijn voelbaar, hetgeen niet ten goede kwam aan een goede nachtrust! Met mijn balkon zat ik pal tegenover het restaurant waardoor ik de mensen het eten van bord kon kijken en zelf geen privacy had. Ook was dit erg gehorig.
Een aantal keren kakkerlakken in bad gehad, geen stoppen aanwezig dus de afvoeren dicht gepropt met toiletpapier. Dit kenbaar gemaakt aan de schoonmaakster die hiervoor wat gespoten heeft en gezorgd heeft dat ik na 3 dagen stoppen kreeg. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Het eten is gevarieerd en voor elk wat wils. De eetlust verging me alleen wel even toen ik een kakkerlak tussen het ontbijtbuffet zag lopen.
Geen wifi zodra je een beetje uit de buurt van de centrale hal was.
Weinig te doen in de omgeving. Geen gebruik gemaakt van het zwembad maar op het eerste gezicht zag dat er keurig uit. Zelf kwam ik naar Fuerteventura om te wandelen. Deze wandelingen had ik geboekt bij Time for Nature. Een dagje Fuerteventura Oasis Park is ook zeker aan te bevelen!

Kamertip: In ieder geval niet bij of tegenover het restaurant
Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 5 oktober 2018 via mobiele applicatie

Lekker buiten het seizoen een weekje helemaal niets samen met een bevriend stel en hun baby. Dit is volledig gelukt.
Onze kamer was prima, niet groot maar alles wat je nodig hebt was aanwezig. Opvallend detail was de mega grote spiegel met ruime wasbak.
Schoonmaak was erg netjes.
Ook over de buffetten tijdens ontbijt, lunch en diner viel niets te klagen. Er was meer dan genoeg afwisseling, verse producten en voor ieder wat wils. Per avond was er ook iets speciaals, denk aan hamburger/hotdogs, wafels, sushi, vlees aan spit, kaasplankje en altijd de chocolade fontein.
Onze kamer was recht boven het kleinere zwembad waar het lekker rustig was.
Bedjes reserveren is niet nodig buiten het seizoen. Ook aan het strand zijn bedjes van het hotel gereserveerd voor de liefhebber. Van het animatie team hebben we weinig gebruik gemaakt. Wel zijn we gaan volleyballen en hebben we wat baantjes getrokken in het zwembad.

Al met al een heerlijke ontspannen vakantie.

Datum van verblijf: oktober 2018