Beoordeeld op 27 december 2018

Wat een geweldig hotel! we zijn normaal niet zo van de 'all inclusive hotels' maar wat was het heerlijk,,. Het ontbreekt je werkelijk aan niets. Mooie zwembaden, lekkere ligbedden, een geweldig strand vlakbij, perfecte omstandigheden om hard te lopen, kidsclub met hele lieve medewerksters (Claudia en een Italiaans meisje). Onze zoon vond het geweldig en heeft het nog steeds over Christina van het ontbijt. Medewerkers oprecht aardig en geïnteresseerd! Het eten is heerlijk. Veel keuze, iedere dag weer iets anders. Het eten op eerste kerstdag was echt speciaal en feestelijk. We houden enorm van vis en hebben onder andere krab, kreeft en mosselen gegeten. Knap hoe vlekkeloos alles is georganiseerd. Enige minpunt is volgens ons dat er buiten op de terrassen gerookt mag worden. Niet meer van deze tijd. Verder hebben we een fijne tijd gehad en raden we dit hotel ten zeerste aan. Volgend jaar met kerst komen we terug!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 21 december 2018

Positief:
- het eten en vooral dan het ontbijt was heerlijk. Niet zo enorm verfijnd, maar toch wel goed en voor een aantal dagen voldoende afwisseling. - voldoende ligstoelen. Wij waren er van 15 tem 20/12 en het was erg rustig aan het zwembad. Mochten alle ligbedden bezet zijn in drukke periodes, is het wel dichtbij elkaar liggen. - erg proper (zowel kamers, ruimtes, tuinen, … ) - de prijs! We hadden een geweldige lastminute promotie via booking.com kunnen bemachtigen. - vanuit het hotel is het fijn wandelen op het strand

Negatief:
· - nachtlawaai! We zaten eerst in de linkerzijde (met rug naar de zee bekeken dan) en na 2 nachten op rij erg luide muziek van het naastgelegen Aldiana Beach, hebben we een andere kamer gevraagd en gekregen. Die was een zogenaamde upgrade in de rechtervleugel en hoewel we de geste konden apprecieren, was er opnieuw veel lawaai grotendeels van de eigen animatie. Die stopt dan wel om middernacht maar tegen dat iedereen naar zijn kamer is (aangeschoten, op hakken, luid babbelend.... ) is het toch vlot na 1u. Om 7u in de eerste kamers reden er continu gammele karretjes over de tegelvloer en om 8u in de tweede kamer hoorden we werkers boren en kloppen. - we vonden de 2 eenpersoonsbedden die uit elkaar bleven gaan, niet zo fijn. De matrassen waren wel degelijk en het waren ook ruime bedden. - de wifi was zeer matig tot slecht. Hele periodes dat we geen gebruik konden maken van de wifi. We hebben de code ook moeten gaan vragen aan de receptie nadat we "ask the reception for access en rates" hadden gelezen in het boekje op de kamer. Gelukkig was het wel gratis. - veel rokende Duitsers

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 3 september 2017

Geweldige ligging direct aan het strand met prachtig zeezicht, uitstekende faciliteiten, goede bedden, dagelijkse schoonmaak, leuke animatie voor de kids, heerlijk eten en vriendelijk personeel. In 1 woord fantastisch!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar
Beoordeeld op 6 juni 2017

Gewelidig hotel met ontzettend vriendelijk personeel die echt alles doen om je een fijne vakantie te bezorgen. Heerlijk gegeten en wij hadden een kamer op de prestige location met een semi prive zwembad. Dit gedeelte is alleen voor volwassenen.

Kamertip: de prestige priority locatie geeft je dat extra beetje meer en is heerlijk rustig
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 17 december 2016

We hadden het geluk dat het weer nog veel beter was dan verwacht waardoor alles mooier en leuker oogt. Het verwarmd zwembad met voldoende ligstoelen ( handdoekje leggen absoluut niet nodig) en een ruime bar maken het zonnebaden zeer aangenaam. Het vernieuwde restaurant heeft jammer genoeg aan gezelligheid ingeboet, maar het moet gezegd het eten was opnieuw afwisselend en zeer lekker. Een prima hotel om eens lekker niets te doen

Datum van verblijf: december 2016