Beoordeeld op 27 juni 2022

Wij hebben een heerlijke, ontspannen massage gehad in de Spa. We zijn geholpen door Babis, Sofia en Mary. Alledrie uiterst vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Kregen ook zin om te zwemmen in het binnenbad. We gaan morgen ontspannen het vliegtuig in naar huis.

Datum van verblijf: juni 2022
Management AktiHotels Kos, General Manager van Akti Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2022

Dear Guest,

Thank you for your review of our Spa and the treatment you received together with the friendliness of the Spa staff.

We hope you had safe flight back.

Best regards

Management Akti Hotels Kos

Beoordeeld op 24 juni 2022

Ik was daarvan 13/06/22 tot 23/06/22 zeker geen aanrader eten trekt op niets geen plaats aan zwembad geen plaats aan strand alles lig constant vol niet te doen in gans dat hotel elke dag kip of varkens vlees mag je dan gaan eten naast de deur van ook van hen maar veer van dat he geen plaats in restaurant en ook niet te eten zeker geen aanrader mij zien ze daar nooit meer terug ze en zeer vuil ook Mvg

Datum van verblijf: juni 2022
Management AktiHotels Kos, General Manager van Akti Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2022

Dear Guest,

Thank you for writing this review.
We would like to let you know that you can contact anytime our staff from the towel points, he will assist you to find a sunbed anytime you want.
We do understand that the food depends on the one's taste, but we offer daily a selection of different meat like lamb, beef, chicken, rabbit and fish, together with a big variety of salads, vegetables, pasta, rice, potatoes.

We thank you again for your honest words and wish you all the best for the future

Best regards

Management Akti Hotels Kos

Beoordeeld op 14 mei 2022 via mobiele applicatie

De massage was heerlijk! Ik heb een anti-stress massage geboekt van 55 min en kreeg 15 min extra van het hotel waar we de kamer hebben geboekt. Als advies kreeg ik om een extra massage van mijn nek en rug te doen. Het was geen moeten, alleen een advies. Personeel was ook heel vriendelijk en heel behulpzaam. De ruimte was ook schoon en hygiënisch en kwam er zen uit :) ik ben geholpen door Kostas, een vriendelijk, behulpzaam en een verlegen jongeman. Emma, de andere therapeut, heeft ons ook heel fijn geholpen!

Beoordeeld op 13 mei 2022

Heerlijke massage gehad bij Emmanouela. Gezichtsmassage van 25 minuten, het was face yoga. In de periode word je helemaal ontspannend en relaxed. Super massage gehad. Zeker aan te raden bij dit hotel.

Beoordeeld op 9 mei 2022

Ik ben bij aegeo spas geweest tijdens mijn vakantie in akti palace hotel en heb daar een fantastische massage gehad van Emanouela. Daarnaast is de spa erg mooi en netjes. Zeker de moeite waard eens een bezoekje te doen aan deze spa