“Heerlijk!”
Beoordeling van Vinaz Resto Bar

Vinaz Resto Bar
Geclassificeerd als nr. 6 van 70 Restaurants in Kalamaki
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, super betrokken en goede bediening, geluk met de rust in de 'corona-tijd' anders zit het bomvol.
Zeker een aanrader om een keer te dineren!

Datum van bezoek: augustus 2020

22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier ONWIJS lekker gegeten! Echt niet te vergelijken met de rest van de restaurants in Kalamaki. Vinaz is veruit de beste en zou echt nr. 1 moeten zijn. Een absolute aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020
3 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier heerlijk gegeten en ze hebben goede (rode) wijnen. Modern restaurant. Vriendelijk personeel en leuk om eens in de “oude hoofdstraat” van Kalamaki te eten. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2019
1 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Natuurlijk. Ander land. Andere gewoontes. Een ding is duidelijk. Het led licht hebben ze ook hier ontdekt. Wat de bediening betreft. Aardige bediening. Ze zeggen wel eens dat de bediening aan het einde van het seizoen kan tegenvallen. Hiervan is bij Vinaz niks te merken. We hadden een voorgerecht en hoofdgerecht. Voor hadden twee varianten van gehakt balletjes en iets anders, wat precies weet ik helaas niet meer. Maar beiden waren lekker. Hoofdgerecht Angus biefstuk. Op een mooi belegd bord en zeebaars, dit op aanraden van Vinaz. Beiden waren heerlijk. In totaal waren we 62 euro kwijt, Incl. Drinken (bier/wijn). Goede prijs kwaliteit verhouding.

Al met al prettig restaurant om te gaan eten. Jammer van de televisie (deze heb je in alle restaurants). Wel weer prettige achtergrond muziek. Al staat die voor onze begrippen wat hard. Maar zoals gezegd. Ander land andere gewoontes.

Datum van bezoek: oktober 2019
17 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant was ons aangeraden en we snappen waarom. We waren met 5 personen en hebben hier allemaal een paar keer heerlijk gegeten. Hebben veel restaurants bezocht tijdens ons verblijf op zakynthos maar Vinaz was absoluut onze favoriet. Heerlijk eten en ontzettend aardige bediening. Eigenaar heeft ook een cocktailbar, leuk om nog even wat te drinken na het eten.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Vinaz Resto Bar bekeken, bekeken ook

In Vinaz Resto Bar geweest? Deel je ervaringen!