Beoordeeld op 9 augustus 2018

In juli hebben wij twee heerlijke, ontspannende weken in de Masseria Elysium gehad.
Alles klopte, de gastvriendelijkheid van Ugo, Marica, Mino, Federica en iedereen die bij de Masseria betrokken is: allemaal hebben zij bijgedragen! Van de prachtig aangelegen Masseria, de heerlijke frisse kamers, het paradijselijke zoutwater zwembad, de grapjes van Mino bij het keurig verzorgde ontbijt, de lieve dames die iedere dag de kamers perfect schoonmaakten, de keurig onderhouden landerijen en niet te vergeten de aanwezigheid van het restaurant Le Barrique, alles om voor terug te komen!
De Masseria staat aan het begin, van wat wij denken, een hele zonnige toekomst met wellbeing en wellness voor de gasten en de omgeving.

• Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 6 juli 2018 via mobiele applicatie

Tijdens onze rondreis in Puglia hier drie nachten gelogeerd. Mooi en klein resort met zwembad. Door de eigenaar Ugo gastvrij ontvangen. Hij maakt altijd tijd voor de gasten en is enthousiast aanwezig. In het restaurant een proeverij en drie gangen diner genuttigd. Heerlijk eten en alles vers uit eigen tuin. Wijn is ook zeker aan te raden. Rondom het hotel ligt een Biologische tuin, deze producten zijn terug te vinden bij het ontbijt en diner. Het ontbijt is op zijn Italiaans, dit betekend veel zoetigheid. Wederom een fantastisch verblijf. Groetjes culinair team uit Reusel.

Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 21 mei 2018

Opgelet met je routeplanner , want de straat waar deze Masseria ligt, was bij ons niet te vinden, met als gevolg in de duisternis 2 uur rondgereden zonder te vinden! Geen enkel bord wijst je naar deze Masseria. We hebben in het stadje hulp moeten vragen en een lief koppel dat hun café ging sluiten heeft voor ons gereden! We hadden het anders NOOIT gevonden. Prachtig zwembad dat tijdens ons verblijf in gebruik genomen is. Het eten en het ontbijt zijn Italiaans. We kregen bij onze (late) aankomst nog allerlei tapa's om 22:45 uur, en een goede fles Primitivo rode wijn (die top was en slechts 14 euro heeft gekost ). De verblijven hebben elk een terras en de kamers zijn ruim en net . De mensen doen alles om je te plezieren , enigste min punt is dat er geen enkele wegwijzer je de weg wijst, en dat is krap lastig !

Kamertip: zicht op zwembad is een goede ligging
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie