Pierre2807
Kasterlee, België

Super verblijfplaats.

Beoordeling van S. Martin Hotel
4,0 van 5 bollen29 mei 2024 beoordeeld
Mooi, aangenaam, gezellig hotel. Onze kamer had een antieke inrichting, maar heel gezellig. Lekker ontbijt, superlekker brood. De bediening was er optimaal. Het hotel is rustig gelegen op wandelafstand van het oude centrum en van de zee.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • BBIT
0.1 km van S. Martin Hotel
4.9 km van S. Martin Hotel
Meer hotels in Giovinazzo bekijken
Beoordeeld op 4 mei 2024

Uitstekend hotel, in prachtig oud gebouw in historisch centrum, nabij de zee. Goede ligging.
Mooie kamers, uitgebreid ontbijt.
Vriendelijk onthaal.

Datum van verblijf: april 2024
Beoordeeld op 20 september 2023

Het hotel was mooi, de ligging excellent en het personeel super vriendelijk. De negatieve punten zijn echter dat er geen terras was bij het hotel vooral dat er in de nabije omgeving alleen maar gelegenheid was om 's avonds te eten. Er was geen bar, je ook geen kop koffie krijgen. Je kon er wel een frisdrank kopen maar die moest je dan nuttigen op je kamer, wat niet zo aangenaam is.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 13 september 2019 via mobiele applicatie

Door een vlucht met vertraging kwamen we pas na middernacht aan. We werden uiterst vriendelijk naar onze kamer verwezen, en na een heerlijke nachtrust zagen we e.e.a bij daglicht en toen bleek dat we hier meer dan 10 jaar geleden ook al eens verbleven. Mooi om terug te zien. Het is een oud nonnenklooster dat prachtig verbouwd is. Het heeft ruime kamers en vele prachtige hoekjes en terrassen met vanaf het dakterras een geweldig uitzicht. Ontbijt prima en medewerkers allervriendelijkst, kortom wederom zeer de moeite waard.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 28 november 2012

Gezellig hotel, ideale ligging. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamer was nogal donker en ouderwets ingericht, de badkamer was niet echt proper. Bij mooi weer is het een schitterend hotel, er zijn mooie terrassen en leuke hoekjes om te genieten van het zonnetje. Helaas, de laatste nacht logeerden de jonge hockeyers Bassano in het hotel die zeer luidruchtig waren en twee kamers naast ons bezetten. Ze kwamen terug van een nachtje doorzakken en van half vijf tot zes uur hebben we geen oog dicht gedaan. De receptioniste van het hotel heeft de jongens wel direct op het matje geroepen.

Datum van verblijf: november 2012
Beoordeeld op 5 november 2012

2de maal dat wij er verblijven! Blijft een prachthotel! Franco de Barman, en tevens verantwoordelijk voor het ontbijt, is de draaischijf van dit hotel! De dagen dat Franco geen dienst had, ondervonden wij dat de organisatie van het hotel als een puddingtaart in elkaar zakte.
De bestelling aan de bar verliep stroef of er was geen personeel aanwezig. Ook het ontbijt heeft te leiden onder de afwezigheid van Franco! Die man op zich is 2 van de 4 sterren waard!
Heb de balieverantwoordelijke hierover aangesproken. Hopelijk worden er maatregelen genomen.
Anders vrees ik voor het voortbestaan van dit hotel!

Datum van verblijf: november 2012