Beoordeeld op 8 mei 2016 via mobiele applicatie

Ik vondt het geweldig zijn er 2 dagen geweest mijn man is er gaan duiken ik ben lekker blijven chillen op het privestrand van tepanee heerlijk rustig lekker muziekje lekker drankje kon niet beter kamers zijn prima niks op aan te merken ik denk pas gerenoveerd ontbijt is ook prima bij het restaurant aan de overkant allemaal prima geregeld.

Datum van verblijf: mei 2016
TepaneeBeachResort, Direttore van Tepanee Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2016

Lieve Nicole B,
hartelijk dank voor uw leuke reacties.
Wij hopen dat u snel terug zijn.
Beste wensen,

Dear Nicolle B,
thank you very much for your nice comments.
We hope you will be back soon.
Best regards,

Beoordeeld op 27 januari 2016

Erg mooie accomodatie, vlakbij de highlights op Malapascua. Vooral de DeLuxe bungalows met zeezicht zijn een aanrader. Het resort heeft een eigen privéstrand op loopafstand, met een eigen bar + ligstoelen. Service is uitstekend.

Datum van verblijf: januari 2016
TepaneeBeachResort, Proprietario van Tepanee Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2016

Lieve Paul K
bedankt voor de leuke beoordeling.
We hopen snel terug te komen om ons te bezoeken.

Beoordeeld op 20 mei 2015

Voor duiken naar de treshershark zijn we 5 dagen verbleven op malapascua bij Tepanee. Een schitterende plek, afgezonderd het 'drukkere' strand. We verbleven 1 nacht in de classic cottage met zee-zicht (ivm volgeboeking) en 4 nachten in de superior cottage. Prijs/kwaliteit prima in orde. Locatie is voorzien van alle gemakken; prive strand met voldoende zonnebedden en parasols, mooie ontbijt locatie en bar waar voldoende te verkrijgen is. Het resort heeft een restaurant met Italiaanse kaart en langs het resort zit een restaurant. Beide restaurants zijn erg goed en niet te duur.
Vriendelijk en behulpzaam personeel, dagelijkse schoonmaak van de cottage.
Duikscholen, winkels e.d. op slechts enkele minuten lopen.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 7 mei 2015 via mobiele applicatie

Erg leuk resort! Het eten is echt geweldig en de service is erg goed zeker voor deze prijsklasse! Nooit verwacht zulke lekkere wijn te drinken in de filipijnen. De italiaanse eigenaar is ook eeg aardig en behulpzaam. Verder erg fijn dat er een prive strand is

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 14 mei 2011

Dit hotel ligt op een perfecte locatie op het eiland Malapascua. De huisjes zijn wat hoger gelegen en hebben de beschikking over een prive strandje, met ligbedden en parasol.
Wij hadden een transfer (boot) geregeld via Tepanee en werden direct aan hun eigen strand afgezet - super!
De kamers zijn verzorgd, zien er netjes uit en hebben een stille airco + fan.
Het hotel zelf heeft geen restaurant, maar onderaan op het strand zit een uitstekend Italiaans restaurant Angelina's. Heerlijke ontbijt, lunch en diner! Met super uitzichten.

Datum van verblijf: april 2011