25 personen bekijken dit hotel
FindHotel276 US$
Priceline571 US$
Trip.com808 US$
Beoordeeld op 23 juli 2019

Periode 16-30 juni kamer 3131. Zeer ruime kamer met grote luxe badkamer, binnen en buitendouche, zwembad op terras en met jacuzzi. En héél belangrijk ook veel plaats in de kasten. Zeer goed onderhoud van de kamer en bevoorrading met water in minibar. Geweldige accommodaties. Ik wens ook van harte de obers/kelners Israel, Jesus en collega's te danken voor de steun en uitleg die ze gaven wanneer er weer dingen misliepen. Zij konden onze klachten goed opvangen. Met concierge Toledo en collega verliep de samenwerking moeilijk. Verkeerde info en foute reservaties. O.a. onze lamp op terras werd pas na 4 dagen en evenveel aandringen gemaakt. Het is een groot en mooi ressort maar de kamers lagen te veraf om praktisch te zijn en shuttles reden zeer onregelmatig en ook meer gericht op de Amerikanen die met fooien gooien. Amerikanen zijn gezellige en sociale mensen maar eens iets gedronken (van vrij vroeg in de morgen) zijn zij storend luidruchtig en agressief. Dan kun je nergens rustig (zonder lawaai) zitten. Er waren ook verschillende soorten restaurants maar de menu's waren overal hetzelfde behalve enkele hoofdgerechten die aangepast waren. Wij misten ook zeker wel een ijskraampje en goede koffie. Wat betreft de animatie ben ik Haxby (voor spaanse les) en Jossie (voor de dansles) zeer dankbaar voor het entertainment tijdens deze lessen. De animatie 's avonds was storend luidruchtig. Het geboenk kwam zowel van het strand als van uit de bar dichtbij ons. Ook héél spijtig dat er amper Spaanse en Mexicaanse muziek te horen was. Het was allemaal naspelen van hits uit een ver verleden die overal ter wereld grijsgedraaid worden. Ook de optredens 's avonds waren luid geboenk van de bassen. De muziek was goed maar niet uit te houden van het lawaai. Ook zo triestig voor het milieu was het aanspoelen van tonnen zeewier op het strand. Afkomstig en veroorzaakt door de klimaatopwarming. Tenslotte is er dringend nood aan ernstig en goed management voor meer discipline. Dat was opvallend afwezig. Graag de complimenten en groeten overdragen aan Israel, Jesus, Haxby en Jossie en hun collega's.

Kamertip: Kamer 3131 opzich goed maar te veraf, teveel niet controleerbaar lawaai aan zwembad en bar "Gaviota".
Datum van verblijf: juni 2019
KarismaHotels, Manager van El Dorado Casitas Royale by Karisma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2019

Dear, Ann D

Heel erg bedankt voor je feedback over ons hotel. Ik wil mijn dank uitspreken voor het nemen van de tijd om te schrijven over uw verblijf in El Dorado Casitas Royale, een kuuroord van Karisma

Het spijt ons zeer dat we uw verwachtingen niet hebben kunnen overtreffen en dit beeld van onze diensten hebben verlaten.

We hebben heel hard gewerkt op dit gebied om te voorkomen dat andere gasten dezelfde indruk krijgen

De meningen en suggesties van onze klanten zijn echt cruciaal in het proces van het verbeteren van onze prestaties, dus we danken uw waardevolle opmerkingen die ons ongetwijfeld een stap vooruit helpen op het gebied van klanttevredenheid.

Hartelijke groeten,
Resortbeheer

Beoordeeld op 19 juni 2019

Wij waren al aardig wat gewend wat betreft resorts en luxe, maar El Dorado was ook voor ons weer een stapje verder als het gaat om service en ontspanning. We hadden de kamer met zwembad op het balkon; een enorme kamer met een douche buiten en binnen, een bubbelbad binnen en dus je privé zwembad op je balkon met uitzicht op de zee.

Het all-inclusive concept was erg goed. Roomservice en een gevulde minibar hoort hier ook bij, maar de restaurants en barretjes waren zo goed dat je maar weinig op je kamer verbleef. Wij hebben zo lekker gegeten!
De kamers worden minstens 1x per dag schoongemaakt en daarnaast komen ze handdoeken uitwisselen en vullen ze je minibar aan. Het zwembad mag wel beter schoongemaakt worden. Die hebben ze in de 10 dagen dat wij er waren niet schoongemaakt. Er zit wel een pomp in die het water enigszins schoonhoudt, maar dat is niet genoeg.

Het resort is ook duurzaam bezig. Het water in het zwembad is gefilterde zeewater (dus redelijk zout nog) en bij ieder drankje wordt standaard geen rietje meegegeven. Afval wordt gescheiden en het meeste eten wordt lokaal in hun "greenhouse" gemaakt.
Tevens maken ze gebruik van zonnepanelen.

Omdat het resort zo enorm groot is, zetten ze shuttlebusjes in (golfkarretjes). Daar kon je op wachten of, zoals wij dat deden, direct iemand vragen om te bellen. Binnen een paar minuten was er dan zo'n karretje die je naar je bestemming bracht op het resort.

Voor al je vragen kon je ook bij je conciërge terecht. Die heeft ons ook erg goed geholpen. Tevens complimenten voor Ivan en Carla die hun werk bij het zwembad van 31 goed deden. Tijdens lunchtijd kwam Carla regelmatig met hapjes langs terwijl Ivan dan bij de bar aan het zwembad voor de cocktails zorgde.

Tip: ga niet naar Chefs Market. Doordat alle restaurants vol zaten (een aantal waren ook gesloten), waren we genoodzaakt naar de restaurants van het nabijgelegen hotel Generations te gaan. Als bezoeker van El Dorado mochten we ook naar deze restaurants dus besloten we naar Chefs Market te gaan. Het eten was hier helaas dermate slecht dat we na een kwartier besloten om terug naar de kamer te gaan om daar roomservice te bestellen.

We hebben na onze bruiloft heerlijk kunnen ontspannen op dit resort. Dank voor de service en wellicht tot een volgende keer!

Kamertip: Casitas voegt extra luxe toe.
Datum van verblijf: juni 2019
KarismaHotels, Manager van El Dorado Casitas Royale by Karisma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2019

Hola, Michiel D

Heel erg bedankt voor het beoordelen van de 5-sterrenprijs en voor het nemen van de tijd om zo'n leuke beoordeling van uw ervaring bij ons te schrijven,

Ik ben ervan overtuigd dat uw opmerkingen een mooie motivatie zullen zijn voor onze medewerkers om voor alle toekomstige reizigers te blijven werken bij het uitproberen van onze bestemming,

We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen, misschien voor een eerste jaars jubileum? We zullen de champagne gekoeld hebben, in afwachting van je volgende aankomst!!

Hartelijke groeten,

Resort management

Beoordeeld op 4 juni 2019 via mobiele applicatie

Tophotel met leuke activiteiten en heel sympathieke begeleiding! Prachtig wellnesscomplex...toprestaurants. Fantastische service. Veel huwelijksfeesten door de romantische omgeving. Heel proper en verzorgd.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 maart 2019 via mobiele applicatie

Check In;
Bij aankomst rijd je eerst de 1.5 km lange oprijlaan op door de jungle heen.
Wij hadden en eigen auto en die werd voor ons geparkeerd. De koffers werden ook vanaf de voordeur vd main lobby van El Dorado Royale naar de kamer bij Casita gebracht.
Omdat wij bij de Casita's zaten werden we naar de kleinere lobby daar gebracht om in te checken (met golfkar). Allemaal goed geregeld!

Kamer;
Prachtige kamer, Casita Suite (blok 29). Ruime en mooie sfeervolle kamer. Binnen een buiten douche (beide fijn) en een jetstream bad.
Het bed is net een wolk! Zooo fijn. Veel zitruimte ook en lekker comfortabel.

Service Casita's;
Elk Casita blok heeft zijn eigen "Personal Concierge". Bij ons waren het Arlett & Shirem. Wij hebben vooral met Shirem gesproken. Erg behulpzaam en bekwaam in wat ze doet en super vriendelijk en geïnteresseerd in ons.
De dag na aankomst konden we alle reserveringen maken die we wilde (restaurants, spa) en konden we geurtjes, zeepjes en kussens uitkiezen.
De kamer werd versierd met een lint aan de deur voor Happy Honeymoon en mooie rozenblaadjes enz op bed.
De kamer wordt elke dag gepoetst en is keurig netjes. Ook wordt de minibar elke dag aangevuld (fris, bier, water, sap, chips enz).
Elk blok Casita's heeft zijn eigen zwembad en poolbar (ons barpersoneel Isaac en Carla waren top). Heerlijk rustig daar!

Algemeen/personeel;
Het hele resort is enorm dus je moet veel lopen. Of geduldig wachten op een golfkarretje bij een van de Shuttle Stops. Het is een mooi resort met veel smaak en stijl gebouwd. Alles klopt en is keurig netjes bijgehouden!
Al het personeel is vriendelijk een behulpzaam! Echt een goede sfeer!
Ook hebben ze nog een grote "greenhouse", stallen, cenotes en veel meer in de de omgeving. Allemaal van het resort. Je kunt erheen lopen als je graag wandelt of excursie boeken.

Eten/drinken;
Het is gourmet all inclusive dus je kunt de hele dag door eten en drinken. Er zijn zo'n 15 restaurants en foodcorners allemaal op andere tijden open (sommige ontbijt en diner, andere lunch en diner).
Wij hadden wel meer verwacht van de kwaliteit van het eten voor het geld wat je betaald maar het viel wat tegen. Ziet er allemaal goed uit maar vaak flauw of lauw geserveerd, maar wij zijn wel verwend met eten.
(Fuentes is wel een leuke ervaring en die moet je reserveren dus wel doen. Is een Culinary Theater met live kook show en muziek. )
Cocktails zijn overal erg lekker.
Overal is er wel iets waar je extra voor kunt/moet betalen als je dat wilt (vip service, wijnen, speciaal tequilla, extra grote stukken vlees enz) maar je kunt het ook niet extra pakken. Je mag zoveel als je wilt bestellen van het all inclusive.
Er is ook 24 uur roomservice met uitgebreide kaart. Dat is wel tof.

Nãay Spa;
De Spa is echt belachelijk duur! Wel goede service en goede massages maar te duur vind ik. Voor elke behandeling nag je wel een uur lang "water journey" (sauna, stoombad, jaccuzi enz) doen als je wilt, wat de prijs nog een beetje betaalbaar laat lijken. Er is wel veel keus aan behandelingen.

Strand;
Het strand valt wat tegen. Geen heel mooi breed en groot strand en veel rotsen bij de zee. Echt zwemmen in de zee gaat bijna niet. Ook vaak onrustige zee zelfs met de blokken/golf brekers.
Wel veel strandbedjes en ook mooie loungebedjes die je kunt reserveren (zelfs extra luxe maar die moet je voor bijbetalen).

Zwembaden;
Zoals gezegd elke Casita heeft z'n eigen zwembad. Er is nog een groot zwembad bij El Dorado zelf waar ook activiteiten gedaan worden.

Het is een top resort met veel luxe en maar weinig minpuntjes. Een aanrader!

Nogmaals bedankt aan al het personeel voor de top service! En voornamelijk Shirem en Isaac. :)

Datum van verblijf: maart 2019
KarismaHotels, Manager van El Dorado Casitas Royale by Karisma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2019

Hola, 812martineh

We stellen uw opmerkingen over onze hotelfaciliteiten en vooral onze personeelsprestaties zeer op prijs.

We zijn er zeker van dat uw beschrijving van de atmosfeer van onze site een grote hulp zal zijn voor toekomstige reizigers bij het kiezen van hun volgende bestemming

Hoping to welcome you once again at El Dorado Royale, a Spa Resort by Karisma.

Vriendelijke groeten,

Resort management

Beoordeeld op 10 juli 2018

Ons huwelijksreis was geweldig.
Wij zaten in de casita section 31 in een infinity suite.
Eerste verdieping met een stuk zwembad in je balkon.
Alles is op en top schoon, veel privacy in je eigen section.

Bij aankomst wordt je met een golfkar gereden richting de castita frontdesk. Aldaar krijg je de keuze uit verschillende hoofdkussens, geurtje voor op je kamer en een glas champagne. Je hebt een butler die reserveringen in de restaurants voor je regelt of wat je maar nodig hebt. De kamers worden 2 keer per dag schoongemaakt. je hebt een mini bar die elke dag gevuld word. 24 uur per dag kan je room service bestellen, menu is te lezen in een map die op je kamer ligt. Je deelt de bar en zwembad met alleen je mede buren in dezelfde section.

Onze bartender Ivan was ontzettend aardig en zorgde erg goed voor ons.

Voor de restaurants Sante Fe en Fuentes moet je reserveren, de overige is niet nodig ( kan wel via je butler ) Wij hebben via de locale touroperator ( zitten naast de casita frontdesk / spa ) twee tours geboekt. Zeker een aanrader en goedkoper dan je eigen touroperator. Het eten was ontzettend goed. Overal is het via een menu kaart. Voor het ontbijt kan je bij 3 restaurants terecht en kies je via een menu kaart. Bij Cocotail heb je een menu kaart en een buffet waar ze alles vers voor je maken en waar je heel veel keuze hebt.
Ze proberen met een speciale wijnkaart, je flessen wijn te verkopen. Dit krijg je standaard zodra je aan tafel gaat zitten. Wil je dit, moet je extra betalen. Hebben wij niet gedaan, de huiswijnen zijn prima te drinken!

Resort is enorm schoon, ze zijn continu aan het schoonmaken en bijhouden. Tevens ruikt het overal heerlijk en schoon.

Het strand bij de casitas section 31 en 32 is het aller mooiste. Je hebt geen last van handdoek leggers, doordat de mensen van de andere kant , niet bij de casitas mogen komen, heb je elke dag veel keuze waar je wilt liggen ( zwembad of strand ).

Fooien geven hebben we gedaan, elke dag 1 dollar voor de schoonmaakster en de zwembad butler om de dag 1 a 2 dollar. Met avondeten gaven we 3 dollar, bij de tours gaven we de gids 5 dollar. De amerikanen strooien met geld, wij waren wat zuiniger. Dit leverende soms vreemde blikken bij het personeel.

De golfkarren rijden continu rond, soms moest je 10 min wachten. Echter kan je ook vanuit je kamer, een golfkar "bestellen".

Elke avond is er een avondprogramma, dinsdag een Mexicaanse avond incl eten. Was ontzettend heerlijk! Vrijdag avond Michael Jackson , met een dansgroep. Verbazingwekkend hoe goed ze waren!

Is er iets stuk in je kamer, binnen 10 min staan ze op de stoep en komen ze het repareren.

Twijfel niet, ga zeker hier heen!

Kamertip: Neem een kamer in de casita gedeelte.
Datum van verblijf: juni 2018
KarismaHotelsResorts, General Manager van El Dorado Casitas Royale by Karisma, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2018

Hola!

Dear Laydmo0,

Hartelijk dank voor uw recente bezoek in ons hotel en de reactie op TripAdvisor.

We zijn blij om te horen dat u prettige ervaringen heeft gehad in ons resort en met het personeel.

Hopelijk hebben we het genoegen om u in de toekomst nog een keer te verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,

Managment