“Vriendelijk gezellig eten en drinken prijs kwaliteit is super”
Beoordeling van Beach Bar Puerto Naos

Beach Bar Puerto Naos
Geclassificeerd als nr. 11 van 72 Restaurants in Los Llanos de Aridane
Keukens: Café
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken bij de beachbar. Snel en vriendelijk en schoon tijdens de corona tijd. Wij als vakantiegangers hebben hier een heerlijke tijd gehad. Uitzicht op het strand netje en verzorgd echte aanrader als je hier bent op la palma. Wil je een keer iets nieuws proberen proberen dan de papas locas heerlijk. De cocktails zijn hier heerlijk ook zonder alcohol echt een aanrader.

7 augustus 2020 beoordeeld

echt hele goeie bediening super aardig en netjes en snel je eten smaakt prima prijs is goed alles is schoon en word goed rekening gehouden met de corona regels kwa hygiëne kan niet beter

7 augustus 2020 beoordeeld

Wij zijn hier met vrienden en in totaal met 4 kinderen, maar wat kan je hier lekker eten. De prijzen zijn geweldig en het personeel is erg vriendelijk en een gezellige Nederlandse eigenaar.

22 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gaan we vaak naar toe, heerlijk en gezellig terras, fijne stoelen, goede bediening en fijn om hier war te drinken. Bediening vriendelijk en probeert je het naar de zin te maken. Een aanrader, voor een drankje en een hapje.

Datum van bezoek: september 2019
3 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie, prima koffie en Dulce de Leche taart zeker een aanrader. Aardige eigenaar Mark die graag een praatje komt maken en je ook van advies voor de omgeving voorziet!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Beach Bar Puerto Naos bekeken, bekeken ook

In Beach Bar Puerto Naos geweest? Deel je ervaringen!