ZenHotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 23 september 2021

De ligging van het hotel is zeer goed. Dicht bij de autosnelweg en toch rustig en op 10 km van Eindhoven. De ligging van de kamer is minder. Wij logeerden op de beneden verdieping, oppassen bij het open zetten van het schuifvenster want de kamers grenzen aan bos zodat ongenode gasten binnen komen. We hebben de eerste nacht geen oog dichtgedaan door die ongenode gasten. De volgende dag is men het probleem komen oplossen zodat de 2de nacht veel rustiger was. Fietsknooppunten vertrekken aan het hotel. Het zwembad is groot genoeg en ideaal verwarmd. Sauna niet toegankelijk. Het onbijtbuffet is van goede kwaliteit en zijn geld zeker waard. Hygiene in het hotel laat wel te wensen over. Waskarren blijven de ganse dag in de gang staan. Onze kamer was niet proper gereinigd. Wel koffie en thee faciliteiten. De badkamer klein, de douchecabine oud en vol schimmel plekken. Naast de douche was het nog nat van de vorige gasten. De tweede dag werd de badkamer ook niet gereinigd. Handdoeken waren weg maar niet vernieuwd. Effenaf vuile kamer zowel de eerste dag als de tweede en zeker doordat er ongedierte(muis of rat) in de kamer gezeten had mocht men onze kamer wel goed reinigen ofwel een andere kamer geven. De receptioniste wilde ons geen andere kamer geven.

Kamertip: Op de beneden verdieping, oppassen bij het open zetten van het schuifvenster zodat geen ongenode gasten binnen komen.
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 1 september 2021

Pluspunten · ligging van het hotel en de goede bedden.

Minpunten · de hygiëne was echt onvoldoende. Op de trap lagen veel kruimels, viezigheid gedurende de beide dagen dat we er waren. In het zwembad ben ik na 15 minuten eruit gestapt, omdat ik wel 5 a 6 keer plukken haar in mijn handen kreeg. Echt heel vies. Op zondagochtend vertrokken wij om 9.45 om te gaan fietsen en stond er tegenover ons in de gang een vies bord met etensresten van het avondeten van de avond er voor. Dat stond er nog steeds toen wij om 16.15 uur terugkwamen in het hotel. Daarna klopte rond 16.45 uur de schoonmaakster 3 x op de deur en kwam gelijk binnen voordat wij konden reageren op haar geklop. Zeer intimiderend!! heel erg privacy kwetsend!!
receptioniste bij ontvangst niet aardig!! personeel in de avondbediening besloot op eigen titel de bar te sluiten op zondagavond 22.00 uur. Op zaterdagavond in de bar werd muziek plots afgesloten, deur dichtgedaan en daar zaten we in een lege bar.........zonder dat ons duidelijk werd gemaakt dat de bar ging sluiten. Heel erg confronterend.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 31 augustus 2021 via mobiele applicatie

We hebben dit hotel geboekt omdat het dicht bij leuke steden ligt en vlak bij het mooie bos, waar je lopend heen kunt vanuit het hotel.
De kamer die wij hadden was voorzien van een grote badkamer en een hele grote inloopdouche.
Zeker aan te raden om een elektrische chopper te huren. Hiermee kun je 40 a 50 km de omgeving verkennen met 1 accu.
Leuk hotel met een mooie fitnessruimte en een klein zwembad met sauna.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 16 juli 2021 via mobiele applicatie

Het hotel was heel goed uitgerust en iedereen was heel vriendelijk. Bij het inchecken kregen we meteen de optie om te reserveren voor het diner en om te reserveren om ‘s avonds nog gebruik te kunnen maken van het zwembad. Super! De kamer was zeer netjes en ruim, enig minpuntje was dat de haardroger kapot was en er schade was aan de lavabo. Het eten in de brasserie en het ontbijt was subliem en met een grote keuze. Als je graag vis eet ben je hier zeker aan het juiste adres. Ligt op 10 minuutjes van centrum Eindhoven dus perfecte ligging. Hier komen we zeker nog terug, al dan niet om te shoppen!

Tip voor het hotel: zorg voor duidelijke info mbt rond massages en behandeling. Er staat niks op de website en ook niet in het boek op de kamer. Voor een chocolademassage moet je minimum 2 dagen op voorhand boeken en dat wisten we niet.

Kamertip: Als je een chocolademassage wil (of eender welke andere behandeling) moet je zeker 2 dagen op voorhand reserveren.
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 7 februari 2021 via mobiele applicatie

Tweede keer hier ,zie je toch weer nieuwe dingen enthousiast ontvangen bij receptie, kamer met bad aan boskat,prima de luxe,diner op kamer zelf afhalen en met borden onafgedekt naar je kamer lopen dat kan beter ontbijt aangepast ,bij receptie lopend buffet en opeten op de kamer,het is allemaal behelpen maar het is een mooi hotel met bos ernaast

Datum van verblijf: februari 2021