“Italiaanse topper in Molenhoek”
Beoordeling van Da Angelo

Da Angelo
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Molenhoek
6 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Je verwacht het niet op deze plek: een klein winkelcentrum ten zuiden van Nijmegen, tussen de Spar en de zonnestudio, een restaurant waar je verrassend goed authentiek Italiaans kunt eten, met voorliefde voor de Siciliaanse keuken.
Wij komen er graag omdat als je je ogen dicht doet en de smaak van het eten en drinken tot je neemt je je even in Italië waant.
Grappige lokale twist: speciaal bier van Biberius uit Groesbeek, mooie aanvulling op een prima wijnkaart.
Natuurlijk ging niet alles goed: de salade caprese was wel erg mager qua mozzarella en de rosado had weinig bubbles. En de tiramisu voor 1 persoon was zelfs met ons 2-en nog te groot.
Maar dat zal ons er niet van weerhouden om snel weer terug te komen!

Datum van bezoek: mei 2021

27 december 2020 beoordeeld

Super, al zijn ze niet gewend om als restaurant met kerst z'n organisatie neer te zetten. maar lekker goed georganiseerd. Echt top.
eten nog even verwarmen in de oven. ( met een goede beschrijving ) erg lekker.

Datum van bezoek: december 2020
25 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas ging het bij onze pizza’s fout. Voorgerechten waren goed, maar prijzig. Hadden hogere verwachtingen van de ‘culinaire’ samenstelling van de pizza’s. Deeg was zout. 1 pizza ‘Pistachia’ miste de pistache nootjes. De andere pizza was verbrand aan de onderzijde en had bijna verse tomaten terwijl aangegeven was dat wij geen rauwe tomaten lusten. Hebben geklaagd en kregen ter compensatie een kopje thee of koffie. Na nog een klacht over de ontbrekende nootjes werd een glaasje limoncello aangeboden, maar dat moet je lusten en geen auto hoeven rijden. Geen andere compensatie. De pizza’s zijn niets bijzonders. Prijs-/kwaliteitverhouding aan de hoge kant. Dit restaurant is niet voor herhaling vatbaar is onze mening.

Datum van bezoek: september 2020
26 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden gingen we eens naar Da Angelo. We hebben ons altijd al afgevraagd hoe zo’n Italiaan kan overleven in zo’n klein dorp als Molenhoek, dan moet je toch iets bijzonders hebben.
We hadden gehoopt buiten te kunnen eten maar binnen was voor ons gedekt. De mannen gingen aan de Antipasti misto die heel gevarieerd was met deze keer niet vlees als te dominant. De salade caprese bij de dames viel n beetje tegen vanwege de niet zo rijpe tomaten.
De primi piatti was een selectie van de pasta’s waarbij m.n. de ravioli met Citroen en rode ui echt heel bijzonder was. Helaas werd niet gevraagd of we ook nog secundi piatti wilden want de kaar voor dessert kwam al. De semifreddo heb ik nog nergens ter wereld zo lekker gegeten! Grote porties tiramisu ook overigens.
We hadden een heerlijke Rosario vooraf en een koele witte wijn uit Verona bij hoofdgerecht. Ik was ook wel benieuwd naar het speciaal bier maar daar kwamen we niet meer aan toe.
Een jonge serveerster werd ingewerkt en dat ging niet altijd even vriendelijk...
En er was geen kok die de pizza’s kon maken dus die keuze viel af helaas.
Al met al een geslaagde avond. We moeten nog een keer terug voor het bier en de pizza’s.

Datum van bezoek: juli 2020
5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Goede bediening, leuke sfeer. Top gastvrouw! Leuk dat ze ook pasta’s en andere leuke Italiaanse spullen en ijs verkopen. Tip de pizza’s kun je er ook afhalen.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Da Angelo bekeken, bekeken ook

Berg en Dal, Gelderland

Malden, Gelderland
Molenhoek, Gelderland

In Da Angelo geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.