Beoordeeld op 9 maart 2020

Bijna alles was goed voor elkaar. Helaas kregen wij de koffiemachine (Dolce Gusto) niet aan de praat. Het ontbijt was zoals bijna altijd bij Van der Valk geweldig en ook de diners die bij ons arrangement zaten waren goed.

Datum van verblijf: februari 2020
HotelDeMolenhoek, Front Office Manager van Van der Valk Hotel De Molenhoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2020

Beste gast, Bedankt voor uw review! Laat u het ons de volgende keer weten wanneer u het koffiezetapparaat niet aan de praat krijgt? Wij helpen u graag! Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Van der Valk Hotel de Molenhoek-Nijmegen

Beoordeeld op 9 maart 2020

Prima hotel .Propere en ruime kamer. Leuk een koffiehoekje op de kamer (Thee?) Het eten -zowel ontbijt als avondmaal - was lekker en ruim voldoende en er was volop keuze en zeer matig van prijs .Snelle en vriendelijke bediening .Zo zou het altijd overal moeten zijn .

Datum van verblijf: maart 2020

Beste gast, Bedankt voor uw review, fijn om te vernemen dat u van ons hotel heeft genoten! Wij gaan uw opmerkingen met onze collega's delen. Met vriendelijke groet, Van der Valk Hotel de Molenhoek-Nijmegen

Beoordeeld op 2 maart 2020 via mobiele applicatie

Leuke aanbieding drie nachten dit hotel
Uitrusten van carnaval fijne matrassen ruime kamer ligbad goed vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt
Ook twee keer diner gedaan sublien goed zoals je van vd valk gewend ben
Een maar !! slapen over de rijksweg heen en weer voor ontbijt en diner in de regen was minder ook voor families met kleine kinderen
Verder heel goed

Datum van verblijf: maart 2020
HotelDeMolenhoek, Front Office Manager van Van der Valk Hotel De Molenhoek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Beste gast, Bedankt voor uw review, fijn om te vernemen dat u van ons hotel heeft genoten! De weg tussen ons hotel en restaurant kunnen wij helaas niet veranderen. Ons hotel is later bijgebouwd, omdat er simpelweg geen plaats was voor een hotel aan de zijde van ons restaurant is ervoor gekozen deze aan de overzijde van de weg te bouwen. Wat het daardoor wel extra uniek maakt is dat u heeft ontbeten in Limburg en heeft overnacht in Gelderland. Met vriendelijke groet, Van der Valk Hotel de Molenhoek-Nijmegen

Beoordeeld op 29 februari 2020

Uitstekend ontbijt, prima schone en nette slaapkamer. Keurig hotel. Mooie uitvalbasis om lekker te fietsen. Nijmegen is een super gezellige stad. Je kunt er mooi fietsen en wandelen op de Mookerheide.

Beste gast,
Bedankt voor uw review. wat fijn dat u van de prachtige omgeving van ons hotel heeft genoten. Met vriendelijke groet, Team Van der Valk Hotel de Molenhoek-Nijmegen

Beoordeeld op 27 februari 2020

Locatie goed bereikbaar, voldoende parkeerplaats en gratis!!!! Wel wat verouderde gebouwen.
Toegangspasjes werkte niet perfect om gebouw in te komen,moest meerdere keren proberen.
Kamers netjes fijne bedden.
Restaurant goed.
Kamers andere locatie dan restaurant is niet zo praktisch.