“Gaat wel...”

Laganas Beach
Geclassificeerd als nr. 2 van 19 dingen om te doen in Laganas
Attractiegegevens
9 juni 2018 beoordeeld

Veel ligbedden direct aan het water zodat er weinig wandel ruimte overblijft. En verder heelveel pubs en restaurants

5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een afknapper op zo'n mooi eiland! Niet te moeite om te bezoeken of hotel te boeken. Veeel cafe's , muziek, drukte,...

4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Temperatuur van het zeewater was begin juni al heerlijk je kunt heel ver de zee inlopen dus ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Strand is verder prima.

3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Om te beginnen wil ik kwijt dat dit geen mooi strand is, vergeleken met alle stranden die wij gezien hebben. Wel is dit strand ondiep dus goed te doen met kinderen. Het zit bomvol met propers die je wel 20x per dag vragen om te komen eten en/of drinken.. ontzettend irritant.

De reden dat dit strand van ons 3 sterren krijgt is dat wij hebben gezwommen met schildpadden! 150m van het strand af met je snorkel en je zal ze zien en vinden! Wat een prachtige ervaring om nooit te vergeten!

Bekijk meer beoordelingen
25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je de rechterkant neemt bij x Paradiso is het niet zo druk. Je krijgt alleen veel masseuses langs en mannen met zgn rolexen

Reizigers die Laganas Beach bekeken, bekeken ook

Zakynthos, Ionische Eilanden

In Laganas Beach geweest? Deel je ervaringen!