Cavo Bianco(Kamari)
204 US$
196 US$
160 US$
  • Inclusief ontbijt
Hotel Maria Preka(Kamari)(Heel veel waar voor je geld!)
164 US$
136 US$
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
Poseidon Beach Hotel(Kamari)(Heel veel waar voor je geld!)
131 US$
123 US$
  • Zwembad
14 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we genoten van dit super gastvrije familiehotel. Het ontbijt was fantastisch net zoals de lunch en het diner! We hebben diverse restaurants in Kamari geprobeerd maar we kregen daar steeds spijt van. De kamers waren altijd schoon en fris.
Complimenten aan de familie en het super aardige personeel die altijd voor ons klaar stond.
Ook de locatie is perfect, aan het rustige gedeelte van de strip pal aan het strand waar de ligbedden met parasol gratis zijn voor de gasten.
We hebben een heerlijke relaxte vakantie gehad en kunnen het iedereen aanbevelen!

David & Paulien
Nederland

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
3 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vertrokken naar dit hotel zonder verwachtingen maar werden elke dag meer en meer verrast in dit hotelletje. Het is zo leuk om te zien dat echt de volledige griekse familie samenwerkt hier. De ontvangst was supervriendelijk,de kamers heel proper en nieuw. Het zwembad hebben wij niet gebruikt omdat santorini zo mooi is om te verkennen met een auto. Ik zou dit hotel zeker aan iedereen aanraden,prijs/kwaliteit is super

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
8 juli 2018 beoordeeld

• Verbleef: juni 2018, reisde met familie
30 juni 2018 beoordeeld

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
seasidehotel, Owner van Seaside Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2018

27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
seasidehotel, Owner van Seaside Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2018