9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi en rustig hotel. Lekker eten. Ideaal voor honeymoon ook. Kortom een echte aanraden. Ook met kinderen is het hotel een echte aanrader. Het zwembad is ideaal gelegen en er is privéstrand ook aan het hotel.

Verbleef: juli 2017
12 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden graag na onze bruiloft een paar dagen relaxen in luxe. De keuze viel op Bellonias villa's en zij hebben onze verwachting meer dan waargemaakt. Ons appartement (313) met zeezicht was groot en hadden twee ruime balkons. Het complex is vrij klein en intiem opgezet met mooie bloemen en bomen. Het heeft een luxe en moderne uitstraling zonder koud of kil te zijn. Heerlijk ontbijten aan zee, een lunch op het strand en een drankje aan de bar of zwembad. Alles kan. Maar wat ons verblijf nog meer aangenaam heeft gemaakt was het personeel. Onwijs vriendelijk, behulpzaam, geïnteresseerd en gastvrij. Thanks Kostas and the rest of the team. efcharistíes!

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
2 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij boekten een 5 persoons villa voor ons gezin. De accommodatie is een soort klein 'stadje' naar Griekse architectuur, direct aan het strand gelegen. Rondom het mooie zwembed, dat gelegen is aan een smalle promenade, zijn tal van heerlijke ligbedden. Die bedden staan ook op het strand, dat samen met een leuk terras aan de andere kant van de promenade is gelegen. De appartementen zijn modern ingericht en voorzien van een keukentje met koelkast en een terras met tafel en stoelen. Er is veel personeel aanwezig en zowel ontbijt, cocktails en diner kunnen geregeld worden. Veel persoonlijke aandacht en alles van hoge kwaliteit. Ofschoon de accommodatie omringt wordt door andere hotels is het er heerlijk rustig en relaxed... Van harte aanbevolen!

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk groot en onpersoonlijk trendy hotel, dat luxe uitstraalt in vergelijking met de andere hotels in Kamari. Die luxe zie je helaas ook weer terug in de kamerprijzen en dit is inherent aan Santorini. Wij hadden voor vier nachten een appartment suite met twee balkons voor €220 per nacht zonder ontbijt. Het hotel en onze kamer was netjes en schoon. Op onze kamer was een Bose dockingstation voor iPhone 5+. De service van de bellboy en de 24-uursreceptie was goed. Op het strand voor de deur heb je gratis ligbedjes en parasols. Op zich was ons verblijf prima, alleen waren onze verwachtingen door de mooie foto's en beschrijvingen op de website hoger en viel het toch een beetje tegen.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
30 september 2016 beoordeeld

Bellonias Villas is een fijn hotel direct aan de boulevard van Kamari: ruime kamers, goede service (met name complimenten aan Tomas van de receptie). Het zwarte zwembad straalt luxe uit, net als het privéstrand voor de deur. Het enige minpuntje: het bed was nogal kort, waardoor we met de voeten over de rand heen lagen.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner